Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fmm1000
Jeg skal bruge et vægbwslag til mt Samsung 8005 i 55 tommers udgaven.

Fjernsynet skal selvfølgelig sidde så tæt på væggen som muligt, men jeg har brug for at kunne trække det ud da det skal kunne vinkles.

Hvad kan anbefales.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vogels har altid masser af forskellige beslagsløsninger, men de koster også lidt mere end normalt.

Hvis du vil have Tv'et helt op af væggen, så tror jeg ikke de får et beslag, som kan trækkes ud. I så fald skal Tv'et jo hænge på enten en arm eller et hængsel. B&O har lavet en løsning til deres BeoVision 10, som måske kan gå an?
Ellers så se om den lokale Harald Nyborg ikke har noget.
Af evilguy
fmm1000 skrev:Jeg skal bruge et vægbwslag til mt Samsung 8005 i 55 tommers udgaven.

Fjernsynet skal selvfølgelig sidde så tæt på væggen som muligt, men jeg har brug for at kunne trække det ud da det skal kunne vinkles.

Hvad kan anbefales.
Hvor meget skal det kunne vinkles?

Harmony DB161 kan købes i mange forretninger (Expert, 2tal eller Panasonic), og det kan trækkes 48 cm ud fra væggen http://harmonyfurn.com/SEEEMS/2080.asp

Relativt billigt beslag sammenlinget med Vogels, men kvaliteten er MINDST lige så høj.
Hej hej!

Er nysgerrig ++efter om du fandt noget da jeg selv har samme problem

Lava electronics laver et a la B&O's, men ud fra billeder fra nettet er det meget synligt i den side hængslet er monteret.

Vogels laver et Thin RC 355, men det kan ikke drejes så meget, kun 20 grader.

Er der nogle der ved om det originale B&O kan tilpasses til et samsung...??
Af fmm1000
Jeg har købt vogels thin model. Den sidder kun 35 mm fra væggen. Den kan vinkles.
Af Sophus009
Ok - det er også det jeg hælder mest til - med mindre der er en der har erfaring/viden om B&O's vinkelbeslag til BV10 kan tilpasses Samsung...

Fik du den motoriserede Thin eller den alm...??