Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

Jeg vil gerne have nyt tv på ca 37" men det skal være med harddisk optager...
Har i nogle forslag til hvad jeg skal gå efter?
Og kan man overhovedet det til 5000??

Mvh
Susanne
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hej Susanne og velkommen til.

De fleste Tv i dag har en såkaldt USB-harddiskoptager, der i korte træk betyder, at du kan købe en ekstern USB-harddisk og tilslutte til Tv'et på bagsiden. Dermed åbnes der op for optagefunktion, samt mulighed for at pause og spole tilbage i Tv-udsendelser.

Ulempen ved denne funktion er, at man ikke kan optage og se et andet program samtidig. Man kan dog godt time optagelser, så Tv'et optager imens det er slukket.

Deciderede harddiskoptagere er meget sjældne i Tv, og typisk kun integreret i dyrere modeller, såsom f.eks. Loewe-fladskærme.
Af Susanne
Hej Rasmus,

Ok tak for Info, så må jeg bare se om jeg kan finde et godt tv til den pris...:)
Af npad1990
Jeg vil nu ikke anbefale at købe det sammen.

Hellere købe det seperat - køb f.eks. en af de harddisk optage som de foreslår på http://www.harddisk-optager.dk og et TV ved siden af.. Det kan godt lade sig gøre med et fornuftigt budget.
Af Susanne
Hej npad1990,

Tak for din kommentar, det vil jeg helt klart kigge nærmere på:)
Af Mysen
Det skal du ikke gøre, for han har oprettet en profil udelukkende for at komme med gratis reklame for en side med fokus på et uddøende produkt. Hvis det var noget, der skulle tages seriøst, kunne han have betalt siden her for en af reklamebannerne...

Tag hellere et kig på hvilke modeller, der findes, hvor der står "pvr" under specifikationer. Når du har fået øje på et par modeller, der for dig ser interessante ud, kan du vende tilbage her til siden med modelnummeret, for at høre om prisen passer med kvaliteten. Husk at en harddisk koster dig yderligere ca 1 kr pr. Gb, men så kan den også tapes eller velcroes til bagsiden ;)