Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PWS
Hey herinde

Beklager det regelmæssige spørgsmål som er besvaret så mange gange, men står i en situation hvor jeg har brug for vejledning.

Skal ud og have investeret i et nyt fjernsyn til stuen, da det der står i stuen skal ind i soveværelset. Tv'et som jeg har nu er et 42" Panasonic X10 som er en tre år gammelt. Synes stadig den dag i dag det leverer et fremragende billed, i forhold til prisen.

Jeg kunne godt tænke mig et tv som er større end dette (kæresten er ikke helt enig :p ) Budgettet må ikke overskride de 5000 kr. Har været ude og kigge på et 50" Panasonic P50UT30Y, som netop kostede de 5000. Men billedet så noget urolig ud, ved ikke om det skyldes Elgigantens dårlig demovideo. Men der er jo ingen tvivl om at billedet ville være bedre på et 42" G30.

Hvad ville I anbefale? I må selvfølgelig også gerne komme med forslag til andre modeller. Ser en hel del film, så er selv tilhænger af plasma.

På forhånd tak for hjælpen
PWS
Af Crille
46G30 koster jo kun 500,- mere, og de sidste 500 kr. er jo givet godt ud :)
Af PWS
Jamen jeg er ikke meget for, at skal over de 5000 kr. Er der nogle af jer som har erfaringer med LG 50pv250 eller LG 50pv350?

Og hvilken af disse to modeller er egentlig den bedste?
Af DavidHimself
Nu er det ikke fordi vi skal vade for meget rundt i det samme, når nu du har sagt at 5000,- virkelig er smertegrænsen, MEN G30'eren til de 500,- mere er HELT KLART et væsentligt bedre køb end de 2 du spørger til selv!
Af PWS
Ja, men nu er det engang sådan at vi har sat et loft på 5000 kr., og så må man jo få det bedste ud af det indenfor sit budget :)

Er der nogle af jer som ved hvad forskellen er på et LG 50pv350 og et LG 50pv350n?

Hvis man køber tv'et hos Fleggaard vil i så anbefale og købe deres fullcare garanti med?
http://fleggaardshop.dk/4-%C3%85RS-FULL ... RANTI.aspx

Mvh PWS
Af THM
n betyder at det er en nordisk model