Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kasperhansen92
Hej. Har lige for et par dage siden fået et Panasonic G30 46 tommer.

Havde forventet en del da jeg har haft et udemærket panasonic før og også på baggrund af gode anmeldelser. Men da jeg får det sat til er billedet sløret, det er både på sd, hd, og når jeg spiller playstation 3. Ved panoreringer går det helt galt og det blinker og bliver meget utydeligt. Jeg blev naturligvis skuffet og tænker på om det virkelig kan passe ?

Eller om det er tv med fejl på jeg skal returnere ?

Mvh. Kasper
Af BrianH
Der er helt sikkert en fejl, for det er ikke et dårligt tv. Spørgsmålet er hvor fejlen ligger, om det er et defekt tv, eller du har stillet på et eller andet mystisk.

Er du sikker på det ikke er din skyld, skal du selvfølgelig returnere det inden fortrydelsesretten udløber
Af kasperhansen92
Tak for svaret. Jeg blev meget i tvivl da jeg har prøvet alle indstillinger, THX, normal og professionel 1 med indstillingerne fra flatpanels.

Havde et S20 før, tror det var et s20, det var i hvertfald et i 20 serien til omkring 4tusind, måske x men stadigvæk ser det fjernsyn bedre ud, endda tættere på. Må prøve et nyt så.

Gav 6tusind for det i bilka, kan se nu jeg kan få et GT30 til samme penge i tyskland. Tror jeg vil se på det efter jeg nu er sikker på det er fjernsynet der har en fejl. Troede måske det var en generel fejl på 30 serien, men det er hver gang der er en smule bevægelse så mister personer detalje og der er nærmest et slør over dem.