Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har fået et rigtig træls problem med mit Samsung tv. Jeg kan ikke længere bruge SmartHub. Når jeg trykker på knappen for at starte, kommer der en besked oppe i hjørnet hvor der står "starter", beskeden slukker efter et par sekunder og så sker der ikke mere. TV'et fungere ellers fint.

Nogen der har en idé om hvad der kan være galt og hvordan jeg evt. løser problemet?
Af MortenOJ
Lyder som en softwarefejl...prøv at holde Exit inde på din fjernbetjening i ca. 30 sekunder. Så får du mulighed for at resette tv'et. Men husk at skrive dine indstillinger ned først, for ALT bliver nulstillet.
Af sonysoccer
Tak for dit svar. Skal jeg forstå det på den måde at tv'ets indstillinger bliver som da jeg købte det?

Jeg har ikke lavet nogle specielle indstillinger, andet end hentet kanaler ind og sorteret dem, men de er gemt på mit usb stik.
Af MortenOJ
Ja, tv'et bliver som da du købte det.
Af sonysoccer
Så er det prøvet, men desværre uden at det løste problemet. Kan du eller andre komme i tanke om andet jeg kan prøve?
Af MortenOJ
Så er der nok ikke andet at gøre, end at ringe til Samsung Prestige Service :(( Nummeret er: 70701970. Så sender de nok en tekniker ud til dig.
Af sonysoccer
Jeg har været i kontakt med Samsung, som satte mig i kontakt med servicegruppen, som varetager Samsungs produkter. Efter at de havde konstateret at det måtte være "bundkortet" der var stået af, sendte de en tekniker som skiftede kortet ud og herefter virkede tv'et igen.

Samsung og Servicegruppen skal have stor ros for en virkelig god service. Virkelig venlig og kompetent hjælp hele vejen gennem forløbet.