Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Badutspringer
Hejsa

Købte dette for nogle måneder siden, men da jeg endnu står i flytterod bliver det ikke brugt.

De som kender modellen vil vide, at de ikke findes meget bedre i 42".

Det står opbevaret i originalemballage. Der medfølger 2 stk. 3D briller

Gi' et bud :)

Skærmen står på V.bro v. Enghave Plads.
Senest rettet af Badutspringer 31 mar 2012, 22:58, rettet i alt 2 gange.
Af Badutspringer
Hej med jer og tak for jeres henvendelser.

Jeg kan fortæller at jeg naturligvis har kvittering på skærmen.

Dertil er der én der har budt 8.000 for skærmen, men kan først afhente efter Påske. Kom derfor gerne med bud.

Der medfølger et dejligt ophæng på kun 1,4 cm tykkelse som heller aldrig har været brugt.
Af GreenPea
Hmmm Pixmania, er der nogen ved deres fulde fem, der køber der, og så er det en E model.
Af steen6400
Badutspringer skrev:Der medfølger et dejligt ophæng på kun 1,4 cm tykkelse som heller aldrig har været brugt.
Nu vil jeg ikke være negativ her i din salgstråd, men jeg håber der er afstandsbøsninger med dit ophæng fordi den nederste kant på fjernsynet går ca. 1.5 cm indad.
Af Badutspringer
steen6400 skrev:
Badutspringer skrev:Der medfølger et dejligt ophæng på kun 1,4 cm tykkelse som heller aldrig har været brugt.
Nu vil jeg ikke være negativ her i din salgstråd, men jeg håber der er afstandsbøsninger med dit ophæng fordi den nederste kant på fjernsynet går ca. 1.5 cm indad.
Ja enten to eller tre stk. husker det ikke, men har to af dem, én til den anden skærm.