Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa! HJÆLP!

Lad mig starte med at sige, at jeg er hifi-spasser, så brug ikke for lange ord ;)

Sagen er den, at jeg har et Samsung ue46d8005 fjernsyn, som giver et fremragende billede og som jeg, generelt set, er TOP glad for! Men sagen er den, at jeg bruger min Samsung Blu-Ray afspiller til at afspille film fra min eksterne hdd, hvilket plejer at fungere fint! Men jeg er imidlertid løbet ind i et par problemer, hvor jeg nu får beskeden "Opløsningen understøttes ikke. Skift opløsningen". Først ledte jeg efter, hvor jeg kunne gøre dette - Uden held. Så "prøvede" jeg mig frem med dumdristig adfærd, hvilket nu har resulteret i, at Blu-Ray og Tv nu ikke kan tale sammen, da jeg er kommet til at slå BD-Wise fra på Blu-Ray'en. Derfor kommer der nu INTET på fjernsynet og da, der tilsyneladende ikke er en (fungerende) reset funktion på maskinen, kan de to ting ikke lege sammen! Det gør så mig ret irriteret (og irriteret at være sammen med for andre)!

Så i virkeligheden handler det om følgende:
1) Hvordan filan slår jeg BD-Wise til igen? Er det virkelig nødvendigt, at slutte det til et ikke-samsung tv, for at det kan lade sig gøre?!?!
2) Hvordan skifter jeg opløsningen, så jeg kan se de ting, jeg gerne vil?
3) Hvis dette er Samsungs generelle tilfredsstillelsesniveau, overvejer jeg stærkt et alternativ en anden gang!

På forhånd tak for hjælpen!

-Rasmus
Af elalso
MigSelv skrev:http://skp.samsungcsportal.com/integrat ... 50&gubun=I
Læs hele teksten
Tak, men kan stadig ikke se, hvordan jeg kan se Blu-Ray-signalet på mit Tv, når jeg ikke kan få de to enheder til at tale sammen. Fjernsynet kan ikke finde BR'en mere, fordi jeg fejlagtigt slog BD-Wise fra på den... Fjernsynet vil ikke finde signalet. Mega frustrerende!