Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MartinM
der kommer nok til at gå lidt tid :p
skulle lige ind på Sony's hjemmeside og tjekke hvor man skulle indtaste voucheren
Produktkode
PS3320U3SCA

Beskrivelse
PS3-pakke: Uncharted 3: Drake's Deception og PS3 320GB

Lagerstatus
Beklager, men dette produkt er midlertidigt udsolgt. For at kunne gå til kassen med andre tilgængelige produkter, skal du fjerne det fra din indkøbskurv.

Pris
Nettopris
2.078,40 DKK

Moms 25 %
519,60 DKK

I alt
2.598,00 DKK
Af DragonXD
MartinM skrev:
DragonXD skrev:Virkelig? Jamen der stod følgende i mailen:

Tak fordi du har registreret vores Sony tilbud
Vi har modtaget din anmodning og kan meddele, at den nu er registreret!

Herunder kan se information om de tilbud, som du er berretiget til:
Gratis kamera til Skype® opkald
Du vil snart modtage kamera og mikrofon. Vi sender dig en e-mail, så snart de er afsendt.

Så tror du jeg modtager endnu en mail med ps3-koden? Fra et andet sted?
Jeg mente en anden fysisk placering.
hvilken mailadresse du modtager hvad fra, er jeg ligelgad med
Oka, men da jeg skrev "synes bare det er dumt, at de ikke sender tingene samlet...", mente jeg sådan set de to forskellige mails med henholdsvis info om skypekamera og ps3-kode. Ikke hvor produkterne bliver sendt fra.
Af DragonXD
MartinM skrev:der kommer nok til at gå lidt tid :p
skulle lige ind på Sony's hjemmeside og tjekke hvor man skulle indtaste voucheren
Produktkode
PS3320U3SCA

Beskrivelse
PS3-pakke: Uncharted 3: Drake's Deception og PS3 320GB

Lagerstatus
Beklager, men dette produkt er midlertidigt udsolgt. For at kunne gå til kassen med andre tilgængelige produkter, skal du fjerne det fra din indkøbskurv.

Pris
Nettopris
2.078,40 DKK

Moms 25 %
519,60 DKK

I alt
2.598,00 DKK
Den siger det samme ved mig. Kan man ikke bestille, selvom den ikke er på lager? Bare så den bliver sendt, når de får den? Ellers, hvor lang tid mon der går, før den er på lager igen?
Af Gutschi
Samme her. Man skal godt nok have tålmodighed til den kampagne.

Syntes også at det er lidt skidt at man ikke bare kan købe og så få den sendt når de har..
Af DragonXD
Kan berolige folk med, at jeg ringede til Sony, som sagde de naturligvis arbejder hurtigst muligt på at få flere ps3'er på deres hjemmeside og at ps3-koden er valid SELVOM kampagnen slutter. Så frygt ej, vi skal nok få glæde af tilbuddet. Vi må bare tjekke hver dag, om de har fået flere på lager. Hvilket jeg synes er fucking irriterende...
Af Gutschi
Hej alle.

Mit ønske gik i opfyldelse. Kl 4 i nat kunne jeg bestille kampagne playstationen selvom den ikke er på lager endnu. Kunne dog ikke få ordren til at gå igennem, men det er nok en anden snak. Bestilles kan den i hvert fald :)
Af DragonXD
Takker for heads up Gutschi!:)
Så har jeg sku oss fået bestilt lortet. Først levering fra d. 12 April godt nok :( men **** det, så kan jeg håbe på jeg modtager Skype Kameraet inden:) har dog ikke fået noget bekræftelse på det er sendt afsted endnu;s
Af morten.bay
Hej.

Jeg har med interesse læst denne tråd, da jeg selv for nyligt har købt et Sony tv og også ønsker at gøre brug af tilbuddet. Har dog et enkelt spørgsmål, som jeg håber, der er en venlig sjæl, som kan hjælpe med.

Da I sendte jeres dokumenter til Frankrig, gjorde i det så anbefalet? Det er jo noget dyrere, men tænker man er dårligt stillet, hvis de bliver væk i posten i og med at de jo forlanger den originale hvide label fra kassen. Er man i det tilfælde ikke bedre stillet med anbefalet?

Tak for hjælpen

Morten
Af Gutschi
Ja der er godt nok længe til.. Det er jo nu man skal bruge den i det her skod vejr! :). Jeg har heller ikke hørt fra skypekameraet endnu.

Morten.bay : Jeg sendte det bare som alm A-post til 12 kr, ved ikke om man er bedre stille med det andet.
Af DragonXD
morten.bay skrev:Hej.

Jeg har med interesse læst denne tråd, da jeg selv for nyligt har købt et Sony tv og også ønsker at gøre brug af tilbuddet. Har dog et enkelt spørgsmål, som jeg håber, der er en venlig sjæl, som kan hjælpe med.

Da I sendte jeres dokumenter til Frankrig, gjorde i det så anbefalet? Det er jo noget dyrere, men tænker man er dårligt stillet, hvis de bliver væk i posten i og med at de jo forlanger den originale hvide label fra kassen. Er man i det tilfælde ikke bedre stillet med anbefalet?

Tak for hjælpen

Morten
Ja, som Gutschi siger, så er som almindelig post fint. Men så vidt jeg ved, så slutter kampagnen i overmorgen (?), så det er i princippet for sent nu, da man umiddelbart skal regne med 28 dages behandlingstid.
Af morten.bay
Tak for svarene. Prøver almindelig post.

@Dragon: Der står på hjemmesiden at kuverten blot skal være stemplet senest 30-04-12, så der er altså masser af tid. Men det er rigtigt at tv'et senest må være købt senest nu på lørdag. Det kan altså nås endnu, hvis nogen skulle blive fristet :)
Af MartinM
Jeg modtog bekræftelsen på Skypekameraet her til morgen, selvom jeg ikke helt ved hvad jeg skal bruge det til :D

Jeg sendte brevet til 12 kroners frimærke og A post.
mht papirene, så tog jeg bare en urtekniv, og skar en firkant udenom labelen med alle serienumrene, og kunne hive det af uden at få alt for meget pap med.

nu venter jeg bare på min PS3 voucher.
Af MartinM
morten.bay skrev:Tak for svarene. Prøver almindelig post.

@Dragon: Der står på hjemmesiden at kuverten blot skal være stemplet senest 30-04-12, så der er altså masser af tid. Men det er rigtigt at tv'et senest må være købt senest nu på lørdag. Det kan altså nås endnu, hvis nogen skulle blive fristet :)
Du skal jo også ha indløst modellen på hjemmesiden, så man får noget papir til at printe ud. Og jeg tror at det er den hjemmeside som lukker 21 marts.
Af qtm
God informativ tråd, så vil også skrive mine erfaringer til bunken:

Formular sendt til Frankrig d. 19. Marts med alm. A-post.
Modtog to mails d. 30. (en med info om at de giver besked når de sender webcam, og en med en PS3 kode).

Så hurtigt regnestykke: ca. 2 ugers tid til at behandle papirene, inklusiv post-turen.

Jeg spurgte på posthuset mht anbefalet brev og man får ikke mulighed for at kunne tracke det online (postdanmark har ikke samarbejde med Frankrigs postvæsen). Så hvis man sender anbefalet er det eneste man får ud af det at man kan efterlyse brevet hvis det bliver væk.

Kan også bekræfte at online shoppen modtager PS3 bestillinger igen. De skriver en masse om at de er ved at arbejde på lagersystemet, så der bliver ikke afsendt ordre før efter 12. April, og at der nok også går lidt tid ekstra.

Overordnet konklusion: Meget kluntet process. Men Sony kan ikke score kassen på det, så de må have håbet på at ikke alle kunder benytter sig af dealen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8