Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cruzer
Har netop fået mit nye Samsung UE46d8005 (lækkert tv) som jeg gerne vil forbinde med tdc trio boksen.

Dette kan som sådan også lade sig gøre via hdmi, problemet er at jeg ikke kan installere de forskellige kanaler/programmer på selve tvét, men kun på boksen, ved dette mister jeg en del funktioner som tvét ellers har. Når jeg ber tvét om at søge kanaler/programmer finder den ingen, og derved "tror" tvét at der ingen kanaler/programmer er, hvad skal/kan jeg gøre ved dette? :((
Brugeravatar
Af MigSelv
Intet.
Home Trio boksen er tv'ets tuner, derfor foregår alt via den.
Af Cruzer
ikke lige det svar jeg håbede på, der er åbenbart forskel på yousee og tdc, har flere steder læst det kan lade sig gøre med yousee...øv
Af jng
Cruzer skrev:ikke lige det svar jeg håbede på, der er åbenbart forskel på yousee og tdc, har flere steder læst det kan lade sig gøre med yousee...øv
Bevar mig vel.
Af Cruzer
hvis det er det eneste konstruktive du har at sige, bør du nok holde din mund. !:(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Grunden til, at det ikke kan lade sig gøre at bruge TV'et med TDC er, at de benytter IP-TV og ikke kabel-TV. Yousee sender kabel-TV via DVB-C, hvilket passer til en af de tre tunere TV'et har indbygget. Desværre er der ikke noget TV på markedet, som kan håndtere IP-TV direkte, så derfor skal du stadig bruge boksen.
Senest rettet af Torben Rasmussen 29. mar 2012, 10:21, rettet i alt 1 gang.
Af Cruzer
Torben Rasmussen skrev:Grunden til, at det ikke kan lade sig gøre at bruge TV'et med TDC er, at de benytter IP-TV og ikke kabel-TV. Yousee sender kabel-TV via DVB-C, hvilket passer til en af de tre tunere TV'et har indbygget. Desværre er der ikke noget TV på markedet, som kan håndtere IP-TV direkte, så derfor skal du stadig bruge boksen.
Det er et svar der er til at forstå, tusind tak :)
Af jng
Cruzer skrev:hvis det er det eneste konstruktive du har at sige, bør du nok holde din mund. !:(
Bevar mig vel.