Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af loberg
Har sådan et lækkert tv her jeg overvejer at sælge til den rette pris.

Det er en limeted Edition, altså de allersidste de lavede. Det er en abg, altså et mat grå front.

http://www.pioneer.eu/eur/products/arch ... index.html

Alt hvad der er om info står på linket.

Det er i fuldstændig fejlfri stand, og alt medfølger.

Fejler absolut intet og det er nok stadigvæk det tv der idag giver det bedste billede selvom det har et par år på bagen.

Kom med bud så ser vi på sagen.
Af Michael P
Hvor er du fra?
Af loberg
Hjørring heroppe i det nordlige Jylland ;-)
Af Michael P
Puha, det var et stykke, er fra Randers..

Hvor ligger du henne af prismæssigt?
Det er jo trods alt en 4 år ikk?
Af loberg
Ved ikk hvor du for 4 år fra, det er lavet dec 09 altså 2 år og 3 måneder. Men jeg købte det først 26 maj 10, så der er stadigvæk garanti/reklamationsret der på.

Hva prisen angår, kom med et bud mester
Af Michael P
Kunne bare se, at flatpanels havde fat i det, i 2008 :)

Det er nok over min prisklasse så, når der stadig er garanti på det..
Af loberg
Det var nok den almindelige model, det her er limited, altså den absolut sidste serie de lavede, det blev lavet i 1000 stk, hvor mit her er nummer 595.

Men eftersom jeg ikk aner hvad dit budget er kan jeg ikk sige det jo ;-) kom med et bud så tager vi den derfra, er yderst rimelig her i det gode vejr :-)
Af Sjavse
loberg skrev:Det var nok den almindelige model, det her er limited, altså den absolut sidste serie de lavede, det blev lavet i 1000 stk, hvor mit her er nummer 595.

Men eftersom jeg ikk aner hvad dit budget er kan jeg ikk sige det jo ;-) kom med et bud så tager vi den derfra, er yderst rimelig her i det gode vejr :-)
Du har grisen, så kom med prisen! Du må vide hvad du selv forlanger for dine ting?
Ja undskyld mit indlæg, men jeg synes det er så dybt useriøst at personer der sælger ting ikke engang kan finde ud af at komme med en pris.
Dit salg vil nok også gå lidt hurtigere hvis folk vidste hvad de skulle forholde sig til af pris.
Af loberg
Du har til dels nok ret, jeg har da også en pris i mit hoved, men jeg er jo ikk helt klar over om den er rimelig. Så derfor jeg skriver byd, for hvis alle er langt under min pris, kan jeg jo se jeg nok ikk har ret i min pris.

Og starter jeg med en voldsomt for høj pris, så afskrækker jeg bare folk, for de nok tænker jeg er umulig og handle med.

Men vil du have en pris, så vil jeg sige omkring de. 13,5-14k også må du jo komme med bud på om det er urimeligt også tager vi den derfra mester
Af Sjavse
Hold da op til den pris kan man næsten få et nyt SAMSUNG PS64D8005.
Jeg var meget længere nede.
Af loberg
Det kan man sikkert, og mange andre også. Men det er bare ikk det samme. Prisen for et brugt b&o er også så høj man kan få mange andre til samme pris.

Men lyder ikk til du er klar over prisen på disse tv, prøv tjek dba og andre steder de sælges, og du ser min pris er yderst rimelig
Af Sjavse
loberg skrev:Det kan man sikkert, og mange andre også. Men det er bare ikk det samme. Prisen for et brugt b&o er også så høj man kan få mange andre til samme pris.

Men lyder ikk til du er klar over prisen på disse tv, prøv tjek dba og andre steder de sælges, og du ser min pris er yderst rimelig
Jo jo jeg er skam godt klar over de sælges til meget høje priser, jeg er bare i tvivl om hvad det er der gør at de koster så meget. Om det kun er pga navnet eller fordi de engang var kendt som det bedste tv man kunne købe for penge.
Af Michael P
Jeg må springe fra til det prisleje :)
Af xcardman
Sjavse skrev:
loberg skrev:Det kan man sikkert, og mange andre også. Men det er bare ikk det samme. Prisen for et brugt b&o er også så høj man kan få mange andre til samme pris.

Jo jo jeg er skam godt klar over de sælges til meget høje priser, jeg er bare i tvivl om hvad det er der gør at de koster så meget. Om det kun er pga navnet eller fordi de engang var kendt som det bedste tv man kunne købe for penge.
det er stadig det bedste tv du kan få
har selv en 500M model

men prisen kan man vist godt diskutere

der kommer jo snart en pan vt50