Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndersDGP
Hej!

Håber der er nogen der ligger inde med sådan et tv som de gerne vil sælge.

Mvh
Af JonesDK
Jeg har et, og alt er selvfølgelig til salg - vel og mærke hvis prisen er rigtig ;)
Af AndersDGP
Jamen hvad er prisen? Du ved jo selv hvad den koster fra ny.

Mvh
Af JonesDK
Havde ikke rigtig tænkt det sku sælges, men kom da med et bud :)
Det er fra midt august, købt hos komplett og der medfølger 2 briller og er i perfekt stand.
Af AndersDGP
Jamen vil da ikke gi overpris. Den koster under 10000 fra ny, så hvad er din pris
Af PhDream
Du kommer ingen vegne ved at søge efter et tv, uden at komme med en pris. Du har oprettet tråden. Derfor bør du også komme med et bud på hvad du vil give.

Både dig som køber og ham den anden, som ville sælge dig tv'et, virker useriøse, når ingen af jer vil komme med en pris. I kaster jo ikke med bomber. Smid en pris og så kan I tage den derfra.

Vil du købe et tv? Så ved du også hvad du vil give for det. Vil du sælge et tv? Så ved du også hvad du vil sælge det til. Det kan ikke være mere enkelt.
Af AndersDGP
Jeg har ingen fast pris på hvad jeg vil give, også derfor jeg ikke har skrevet en pris.

Det vigtigste for mig var at se, om der overhovedet var nogen der ville sælge sådan et tv. Så regnede jeg stærkt med at vi snakkede om prisen derfra.