Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eliassorensen
Hejsa

Jeg har siden 2009 haft stor glæde af mit Panasonic 42X10, og synes at billedet er rigtigt godt.

Nu står en bekendt så og skal af med sit 42V10, og jeg kan få det til (hvad jeg synes) er en fin pris. Nemlig 3200,-

Ville det være givet godt ud, for lige at få et nøk op i billedekvalitet? Eller vil forskellen være minimal?

Hvordan har V10'eren det med buzzing?
Af hdmi
eliassorensen skrev:Hejsa

Jeg har siden 2009 haft stor glæde af mit Panasonic 42X10, og synes at billedet er rigtigt godt.

Nu står en bekendt så og skal af med sit 42V10, og jeg kan få det til (hvad jeg synes) er en fin pris. Nemlig 3200,-

Ville det være givet godt ud, for lige at få et nøk op i billedekvalitet? Eller vil forskellen være minimal?

Hvordan har V10'eren det med buzzing?
V10 performer bedre på alle punkter. Men prisen er for høj, hvis det var en 50" er det en fin pris. Den skal ned med 1000 kr.
Af BrianH
Du har læst testen af V10 ikke?
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1244460230

Prisen er vel ok mellem venner synes jeg, men jeg tror ikke du vil opleve det som et fantastisk nyt fjernsyn andet end hvis du ser på noget der kræver fuld HD.

Mine forældre har et X10, jeg har VT20. Jeg kan godt se forskel, men selv her synes jeg ikke forskellen er enorm.