13 dec 2005, 16:39
Ja burene bliver tippet op på et bånd, og hvor højt, tror du et 2,2 meter højt bur skal op, før det kommer over båndet og det bliver ikke tippet langsomt.
Det sjoveste tilfælde var klart da jeg så en elektriker som havde sendt 16 lysstofrør unden yderligere indpakning end det tynde pap som de hver især ligger i.
Rystede dog lidt på hovedet da jeg så at en havde sendt et 32" Sony TV.
Dette er en del år siden, så det havde vel en værdi på 30-40K dengang.
Jeg vil hellere sende med UPS eller lign fagtmand.
ps, hvis jeg i en butik får udleveret en vare som har forsendelses mærker som ikke er mærket med distributørens logo, og kassen ser bare det mindste skrammet ud, så vil jeg ha en anden vare. netop fordi jeg ved hvilket ryste, knusetur den kan ha fået hos Post DK.
Da jeg bestilte mit digital kamera over nettet, bedte jeg dem specifikt om at pakke den yderligere ind i en ekstra kasse med flamingoflimmer i.
Det sjoveste tilfælde var klart da jeg så en elektriker som havde sendt 16 lysstofrør unden yderligere indpakning end det tynde pap som de hver især ligger i.
Rystede dog lidt på hovedet da jeg så at en havde sendt et 32" Sony TV.
Dette er en del år siden, så det havde vel en værdi på 30-40K dengang.
Jeg vil hellere sende med UPS eller lign fagtmand.
ps, hvis jeg i en butik får udleveret en vare som har forsendelses mærker som ikke er mærket med distributørens logo, og kassen ser bare det mindste skrammet ud, så vil jeg ha en anden vare. netop fordi jeg ved hvilket ryste, knusetur den kan ha fået hos Post DK.
Da jeg bestilte mit digital kamera over nettet, bedte jeg dem specifikt om at pakke den yderligere ind i en ekstra kasse med flamingoflimmer i.