Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Schroinx
Jeg faldt over det her i går inde på hifipriser. Det står til 8800 og kan findes i Tyskland til 7700 inkl forsendelse. Der er ikke meget omtale af det på danske sites, men en længere tråd på avsforum af us udgaven 450/400:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1346417

Det ser ud ud til at de fleste er tilfredse med deres køb og at kvaliteten en ganske god til prisen. Jeg overvejer lige på det. Overvejer mest om LG kommer med en ny og bedre 2012 model af det her om nogle måneder, eller om den ikke vil være nævneværdigtigt bedre...

Vh Troels ;;)
Af Schroinx
Tak for buddet, men det har en masse ting jeg ikke skal bruge. Ser ud som om man mest betaler ekstra for alt det der som intet har noget med billedet at gøre, og jeg skal hverken have 3D eller LG apps :-) Men tak for råd.

Så tv bestilt i Tyskland :-) Det må gerne komme omkring nu.
Af PhDream
3D tv har generelt et bedre billede end deres 2D "slægtninge", da det kræver mere af tv'et og panelet at vise 3D. Panelet er bl.a. mere lysstærkt. Derudover bruger man i topmodellerne bedre komponenter, bl.a. bedre filter, scalere, CPU, osv., hvilket igen resulterer i bedre billede.

Du tager altså fejl i at tro, at du kun betaler for 3D, apps, osv. Du betaler også for et bedre billede og generelt et bedre tv.

De ca. 2000 kr., du havde givet ekstra, ville være godt givet ud, ikke alene pga. det bedre tv, men også ift. dansk garanti, fortrydelsesret, osv.