Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg søger efter et SmartTV der kan køre Plex. Syntes ikke at kunne finde nogle i små størrelser.

Krav:
22"-26" i fornuftig design som kan hænge på væggen
Skal kunne leveres til jul (i år)
Pris underordnet

Håber der er nogle derude som har et bud :-)

TAK
Flomme8200 skrev:Hej alle,

Jeg søger efter et SmartTV der kan køre Plex. Syntes ikke at kunne finde nogle i små størrelser.

Krav:
22"-26" i fornuftig design som kan hænge på væggen
Skal kunne leveres til jul (i år)
Pris underordnet

Håber der er nogle derude som har et bud :-)

TAK
lg skærme understøtter plex, da LG har ejerskab i plex systemet.
ellers skal du nok have en box (LG ST600) som vist også åbner for brugen af plex sammen med de andre muligheder.
lgowner skrev: lg skærme understøtter plex, da LG har ejerskab i plex systemet.
ellers skal du nok have en box (LG ST600) som vist også åbner for brugen af plex sammen med de andre muligheder.
Tak for svar.. Havde kigget lidt på LG - og nu gik jeg det lige igennem igen. Såvidt jeg kan se er det mindste SmartTV LG laver på 32". -Håber jeg tager fejl.

Vil helst undgå en ekstern boks til fjernsynet, men det ser ud til at valget står mellem en ekstern boks eller at vente til der er producenter som laver det.
Af Flomme8200
Er der nogen som har forslag til SmartTV mindre end 30" som kan trække Plex?
Af Flomme8200
Du kan godt bruge Plex Server på din PC sammen med det fleste Tv med DLNA. LG er dog de eneste med Plex indbygget.
Syntes ikke DLNA er helt fantastisk - foretrækker at Plex kører på TVét med den brugerflade der hører til. Det er familien vant til i andre rum.
De findes så vidt jeg ved ikke i 26-tommer.
Det er desværre også min oplevelse - må afvente lidt endnu. Er overbevist om at det må komme i de mindre tv indenfor overskuelig fremtid.

:-)