Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer :)

Er lidt i vildrede på valg af det næste stuealter, har læst side op og ned om fordele og ulemper ved det ene og det andet.

Prisen på de 2 er tæt på ens, LEDén får man en 5"tablet med og ellers er inholdet det samme i de to kasser !

Det skal bruges til almindeligt tv kiggeri, Masser af HD film, og lidt PS3 en gang imellem.

Plasmaen er større men LEDén er flottere at se PÅ er der nogen der har "hands on" erfaring med de to skærme ?

Eller er vi ude i en "religionskrig" med fordele og ulemper der ender med at gå lige op :s
Af spawnman
Jeg så 64" i Bilka til 16.500.-

Blot til info :-)
Af Brian GT
jo tak for infoen :)
Ved ikke hvorfor den står til den pris på Elmutanten, den siger 16K på pricerunner.
Af Tsunami85
Hvis du kan få PS64D8005 til 16.500... Så gør det. Og se dig ikke tilbage.
Af Brian GT
Har nu fået 64" hjem og for satan den er lækker (B
Tak til Wupti for hurtig og smertefri handel og ikke mindst en skarp pris :p

Bestilte det tirsdag morgen, ondsdag formiddag stod det i stuen, og alt dette til en pris på 15017kr incl levering og gebyr :)

Tak for hjælpen herinde ;)
Af maskus
Brian GT skrev:Har nu fået 64" hjem og for satan den er lækker (B
Tak til Wupti for hurtig og smertefri handel og ikke mindst en skarp pris :p

Bestilte det tirsdag morgen, ondsdag formiddag stod det i stuen, og alt dette til en pris på 15017kr incl levering og gebyr :)

Tak for hjælpen herinde ;)
Det er godt en god pris... Fedt. Stod det til 15000 kr. for 2 dage siden?
Af Brian GT
Ja det stod til 14999kr i tirsdags :)
Af Tsunami85
Er du rundtosset det er billigt mand ...... Gav 21.000 for en måned siden. Jesus.
Af lennon
Brian GT skrev:Ja det stod til 14999kr i tirsdags :)
Intet mindre end årets bedste køb :s
Af maskus
Tsunami85 skrev:Er du rundtosset det er billigt mand ...... Gav 21.000 for en måned siden. Jesus.
Du er blevet rundbarberet... :)
Af Brian GT
Dejligt at blive bekræftet i et godt køb ☺
Har lige hængt det op i samsungs eget slimwall wireophæng 😖
Det virker vildt at den lille wire og de plastiktoppe skal kunne holde 😳
Af Daniel Buje
Brian GT skrev:Dejligt at blive bekræftet i et godt køb ☺
Har lige hængt det op i samsungs eget slimwall wireophæng ��
Det virker vildt at den lille wire og de plastiktoppe skal kunne holde ��
så længe du bare følger anvisningerne på beslaget, er det no problem :) Jeg skal være ærlig at sige, at jeg bestemt ikke havde hængt så stort et tv op, selvom producenten giver garanti på den lille wire! men stærkt gået, og sikke en fed pris!

Evt pic's af tv'et i aktion? Kunne forestille mig de 64" ser sprød ud på en væg, har kun selv set tv'et på fod!
Af Tsunami85
maskus skrev:
Tsunami85 skrev:Er du rundtosset det er billigt mand ...... Gav 21.000 for en måned siden. Jesus.
Du er blevet rundbarberet... :)
Naah, det var inkl. 5 års forsikring og levering. Og købt i en rigtig butik med mennesker i. ;)