Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cordier
Min kærestes farfar købte et HX723 i bilka og vi fik sendt papirerne afsted, vel nok omkring 22/1.. nu her 7/3 har han lige modtaget webcam- men intet nyt om ps3 voucher.

jeg har ringet til både sony center og bilka men ingen af dem ved en dyt om hvordan tingene forgår og om voucheren kommer (hvis den da overhovedet gør det?) på mail eller post, eller hvor længe man skal forvente der går.

Havde ellers regnet med den kom ret hurtigt, men virker som om de bare har syltet det hele.. !:(
Af DragonXD
Kan så sige at der i Sony's vilkår og betingelser punkt 14 står, at man skal regne med op til 28 dages behandlingstid, før man modtager kvittering for sine kampagnevare. Går der længere tid end dette, vil de bare forsøge at sende kvittering afsted hurtigst muligt. Jeg går ud fra, at det på denne "kvittering", står kode til deres hjemmeside, så man kan bestille sin ps3 med Uncharted 3 til 549,-.

Jeg modtog som tidligere nævnt en kvittering, dog uden nogen kode, så jeg sendte igen. Forventer også svar snart... Man skal fandme have sit shit, ellers er deres kampagne ikk en skid værd !!
Af Cordier
Måske de netop gør det så besværligt for folk at man ikke gider bruge tid & besværet på det?

Hey, det ser jo fornemt ud i reklamerne:
"køb et Bravia tv og få en PS3 + spil til KUN 549kr!"

...men intet om hvor pisse svært det egenligt er at få fat i den.
Af Andfr
Hej Alle

Da i sendte jeres brev sendte, sendte i da hele EAN koden med i fuld form. Altså bare ved at skære papstykket af?
Af nesager
Andfr skrev:Hej Alle

Da i sendte jeres brev sendte, sendte i da hele EAN koden med i fuld form. Altså bare ved at skære papstykket af?
Ja.
Rev dog kun koden af kassen.
Af Andfr
Det skal være det hele ikke? Ikke kun den nederste kode?
Af MartinM
vil ud at kigge på 40HX723 modellen imorgen i Elgiganten, da den står til 5999 kr i hele næste uge.

Nogen der bruger boxertv og har CI+ plus i?
hvor hurtig er den til at skifte kanal, når man zapper?
Af DragonXD
Oka, så modtog jeg ENDELIG en mail fra Sony. Nu sender de Skype kameraet afsted. Men hva med koden til rabat på PS3??? kommer den senere eller hvordan?? Eller bliver jeg nødt til at ringe til dem og høre ad?

Så vidt jeg har forstået får man BEGGE DELE, når man har købt et HX823-tv ?
Af tobiasds
Jeg har også ventet næsten 2 måneder på mine ting, men jeg skrev en besked til dem for en uge siden, og i forgårs modtog jeg to mails med at kameraet ville blive sendt og en kode til PS3. Har så været inde og købe PS3'en og den kommer på mandag :)
Af DragonXD
Jeg modtog 1 mail i går, hvor der står, at de snart afsender skype kameraet. Men har endnu ikke modtaget nogen mail med kode til PS3??? Ringede dog til Sony, og ham Franskmanden sagde, at det er en lang process, og den ville blive sendt i slutningen af denne måned. For jeg har nemlig ret til begge ting, da jeg har købt et HX823 TV.....

Synes bare det er dumt, at de ikke sender tingene samlet...
Af MartinM
DragonXD skrev:Jeg modtog 1 mail i går, hvor der står, at de snart afsender skype kameraet. Men har endnu ikke modtaget nogen mail med kode til PS3??? Ringede dog til Sony, og ham Franskmanden sagde, at det er en lang process, og den ville blive sendt i slutningen af denne måned. For jeg har nemlig ret til begge ting, da jeg har købt et HX823 TV.....

Synes bare det er dumt, at de ikke sender tingene samlet...
jeg tror det er fordi det er to forskellige steder det bliver sendt fra.

Hvad stod der i mailen?
Af DragonXD
Virkelig? Jamen der stod følgende i mailen:

Tak fordi du har registreret vores Sony tilbud
Vi har modtaget din anmodning og kan meddele, at den nu er registreret!

Herunder kan se information om de tilbud, som du er berretiget til:
Gratis kamera til Skype® opkald
Du vil snart modtage kamera og mikrofon. Vi sender dig en e-mail, så snart de er afsendt.

Så tror du jeg modtager endnu en mail med ps3-koden? Fra et andet sted?
Af MartinM
DragonXD skrev:Virkelig? Jamen der stod følgende i mailen:

Tak fordi du har registreret vores Sony tilbud
Vi har modtaget din anmodning og kan meddele, at den nu er registreret!

Herunder kan se information om de tilbud, som du er berretiget til:
Gratis kamera til Skype® opkald
Du vil snart modtage kamera og mikrofon. Vi sender dig en e-mail, så snart de er afsendt.

Så tror du jeg modtager endnu en mail med ps3-koden? Fra et andet sted?
Jeg mente en anden fysisk placering.
hvilken mailadresse du modtager hvad fra, er jeg ligelgad med
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8