Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af scooter_per
Jeg har flere gange oplevet usb-diske der pludselig ikke virker længere, eller som jeg ikke kan komme i kontakt med fra Tv'et. Jeg skal så formatere disken og starte forfra. Dvs at alle optagelser går tabt :(( Det er også langt fra alle USB-sticks, der accepteres af tv. Har nogen oplevet lignende på 7005 eller 8005? - Eller er det måske en fejl?
En anden ting i samme sammenhæng (ved ikke accepteret disk) er, at Tv'et ligesom "fryser" fast, og skal genstartes ved at afbryde strømmen til apparatet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg kan også få eks. D8005 til at crashe hvis man prøver at arbejde med for store mængder filer i SmartTv-delen. Du er dog ikke den eneste som rapporterer om problemer med optagefunktionen.
Af scooter_per
Det er rigtig træls... Skal man håbe på en firmware update? - Det der fungerer bedst for mig er sticks på 8Gb. Bare rigtig træls at det ikke er stabilt med større diske...
Af MonKey
Ja, det er træls !!
Jeg har erfaret at man kan optage nogle film på Hdd'en ( jeg har kun optaget 4-5 stk), og de ligger tilgængeligt og kan afspilles i 'optaget TV'.

Når jeg så har set en af dem og sletter den, Så 'vælter den om på ryggen'
og sletter ALLE !! Ydermere skal man omformatere HDD'en inden den kan optage på ny!
pi***iriterende !! Samsung er ikke god til det der.
Af jones31
Kan man forvente andet af Samsung. Konstant fejl på deres produkter.