Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kanaljen
Hej Forum.

Har læst jeres anmeldelse af Panasonic g30 og det er lige præcis sådan et tv i en str. ca. 50 tommer og til en fornuftig pris jeg går og leder efter.

I jeres anmeldelse blev der skrevet at der var en forgænger ved navn g20 som udkom i 2010.

Nu er mit spørgsmål så om der muligvis er en g40 på trapperne som er værd at vente på før jeg går ud og bruger 7500 kroner på et nyt tv.

Udfra jeres anmeldelser på siden kan jeg ikke finde et tv der passer bedre til mit behov og prislejde - men hvis nogle ligger inde med et bedre bud til samme pris er det meget velkomment. :)

Tusind tak for jeres tid!

Mvh Sebastian
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er ingen G40 på trapperne. Der er en GT50 på vej og G-serien er udgået. Ingen kender dyderne ud over hvad papirerne beskriver.
Af kanaljen
Tusind tak for dit hurtige svar. :)

Føler mig meget mere sikker på at det er det rigtige TV nu og vælger højst sandsynligt også at købe det snarest!

Nu er jeg så faldet over den vanvittige pris på tv'et fra pixmania på 5399. Men produktet hedder

TX- P F 50G30. Det hedder altså ikke det samme som de andre G30'ere. Der er nogen der slutter på E og andre på Y og så er der lidt varians i selve navnet. Jeg kan ikke helt finde hoved og hale i dette.

Er der nogen der kan guide mig her og evt. bare bekræfte at jeg får det rigtige TV fra pixmania til den pris? For sys godt nok det er billigt ift. Hifi priser som mener det skal koste 7894.

Igen, MANGE tak for jeres tid.
Af Lightyear
Jeg ville personligt ALDRIG købe noget hos Pixmania - der har været rigtig mange sager fremme i medierne, hvor de ikke just fremstår positivt. Husk også at hvis der opstår problemer med dit fjernsyn, så kan du risikere at det skal sendes til Frankrig for udbedring = dyrt!
Udover det, så skal du gå efter et G30 der slutter med Y, søg lidt på det herinde, der er masser af info på hvorfor det er en god idé.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, hold dig væk fra Pixmania. Det TV du har kig på har sandsynligvis ikke de korrekte tunere til det danske marked. Der skal være et E eller et Y i enden.
Af kanaljen
Super.. Tusind tak for jeres svar! :)

Jeg vil gå på jagt igen og undgå Pixmania.

Ved ikke om jeg skal gøre noget specielt når tråden er "løst" men det er den ihvertfald nu.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den lever bare videre. Vi lukker ikke trådene, da der jo kan dukke nye spørgsmål op.