Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Står og skal have tv til stuen og regner med valget falder på et 55" har dog ikke de store erfaringer med tv men vil gerne have noget ordentligt nu.
Har kigget på KDL-55HX823 eller mener det var det. eller også var det 825 I en Sony butik, og det så umiddelbart meget godt ud. Kunne få det til en 15.000kroner, dog er det 2011 model, og kan læse mig frem til der snart vil være 2012 modeller på vej. Er der til den pris umiddelbart noget mere fordel agtigt at købe, eller bør jeg måske vente til 2012 modellerne udkommer?
Brugeravatar
Af edinger
Det kommer som altid an på, hvad skærmen skal bruges til, hvor den skal stå, samt om du har en foretrukken teknologi (LCD/plasma).

Til 15.000 kr. er der masser af gode bud. Sharp LC-60LE831, Samsung PS59D7005 m.fl.

Start med at kigge på listen med anbefalinger.
Af PhDream
Når de nye modeller kommer, er det altid til priser, som er unaturligt høje. Først efter et par måneder finder priserne deres mere normale leje. Det kan derfor sjældent betale sig at vente på de nye modeller, med mindre det skal være det nyeste og prisen ikke betyder noget.

De "gamle" modeller, derimod, er kommet så langt ned i pris, at du kan købe en topmodel (afhængig af mærke/teknologi) rigtig billigt, dvs. under 15.000 kr. Til samme pris får du måske en mellemklasse model, hvis du vil have et 2012-tv.
Af deradler
Har ikke nogen fortrukken teknologi og det kommer til at stå i stuen, har cirka 4,5 meter hen til skærmen. Den skal primært bruges til at se tv og film på.

PHdream det behøver bestemt ikke være ny model, har som sagt ikke så meget forstand på det. Men tænkte der måske kom noget nyt smart i 2012 hvor man sagde at lige netop derfor bør man vente og købe ny model. Men det lyder det ikke til?
Af bruiser
Har lige købt sony HX823 til 15000 kr i elgiganten, har ikke haft det i så mange dage i nu, men et pisse fedt tv syntes jeg, super godt billede, jeg har også kun ca 3.5m hen til det, super fedt og spille ps3.

Og husk for 549 kr mere får du en ps3 med.
Og selvf kommer de nye modeller til og koster meget mere når de kommer i butikkerne.