Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DragonXD
Er ikke sikker på, hvad du mener, men medarbejderen sagde, at jeg godt kunne nøjes med at sende alle "beviserne" via. mail. Så det burde være ok, at gøre det sådan. Det er der tilsyneladende også andre her i tråden, der har gjort, og haft held med. Det er lidt jer, jeg spørger til råds.
Af jakobfc
kan godt være det kan lade sig gøre fik bare nået andet at vide af min Sony Dealer.
det måtte ikke være kopier af SN mærket osv, men det originale der skulle sendes med Post
Af DragonXD
Det originale?? Vil de have man tager klistermærket af papkassen og sender det?? Troede sku et billede var godt nok :/

Men det giver jo ingen mening, for jeg har da ikke tænkt mig at sende den "originale" købekvittering og faktura fra Bilka? Hva hvis der en dag er problemer med tv'et, så har man jo ligesom selv brug for den originale kvittering samt faktura.
Af jakobfc
mærket fra kassen skal være original.
du tager selvfølgelig kopi af din købsfaktura og sender kopien afsted
Af DragonXD
Oka, så jeg sender:
Mærke fra kassen (originalt)
Faktura + kvittering (kopi)

til

SONY TILBUD
COSTUM SOLUTIONS N⁰ A20213
13102 ROUSSET CEDEX
FRANCE

Mit eneste spørgsmål til jer er nu: kan det stadig nås??? Sender det afsted i dag!
Af DragonXD
Oka fedt.
Har jeg forstået det rigtigt at man BÅDE modtager Skype kamera i én pakke og en kode til billig ps3 over mail, som så skal bestilles på Sonys hjemmeside??

Skal siges det er et 46HX823-tv jeg har købt.
Af nesager
DragonXD skrev:Oka fedt.
Har jeg forstået det rigtigt at man BÅDE modtager Skype kamera i én pakke og en kode til billig ps3 over mail, som så skal bestilles på Sonys hjemmeside??

Skal siges det er et 46HX823-tv jeg har købt.
Hej.
Ved ikke lige hvordan man gør.
Men det kan være at det her kan hjælpe dig.

http://www.sony.dk/hub/tilbud/tv

Mvh.
Af DragonXD
Tak, dog har jeg registreret mig for længe siden (6/2-12). Går ikke ud fra jeg behøver at gøre det igen?
Af nesager
DragonXD skrev:Tak, dog har jeg registreret mig for længe siden (6/2-12). Går ikke ud fra jeg behøver at gøre det igen?
Vil lige tilføje,at hos Sony Center,siger de at det slutter den 29/2-2012
Mvh.
Af DragonXD
I punkt 6 står der da, at kunden bare skal have sendt alle dokumenter inden d. 30 april?
Af nesager
DragonXD skrev:I punkt 6 står der da, at kunden bare skal have sendt alle dokumenter inden d. 30 april?
Ja der er da noget der tyder på at Sony Center ikke selv kender reglerne 8)
Af DragonXD
Yepp. Jeg spurgte faktisk i en Sony forhandler forleden, og han kendte selv ikk en skid til kampagnen;P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8