21 feb 2012, 11:30

Jeg har for kort til siden købt dette TV - i øvrigt et fedt TV   Jeg synes ikke lyden er så ringe men overvejer at opgradere lidt på den front. Jeg har TV ophængt på wire-beslag. Det er et nyt hus, så det er lavet således at alle kabler kommer ud af væggen bag ved TV - det skulle der helst ikke ændres på! Jeg overvejer en soundbar med den trådløs subwoofer, men synes ikke jeg kan finde nogen der passer til et 55" TV. Det skulle i givet fald så nok også helst matche alu-rammen rundt om fjernsynet. Alternativ har jeg også trukket kabler til 4 højttalere rundt i stuen til evt. surround som vel er den fedeste løsning. Her er mit problem så, at jeg synes ikke jeg kan finde en centerhøjttaler der passer til at hænge under TV. Det gælder både udseende men også hvor langt den går ud fra væggen. TV går i alt ca. 45 mm ud fra væggen til forkanten på TV så en centerhøjttaler skulle helst ikke gå længere ud....Næste problem er så at jeg har hørt, at trådløs subwoofer ikke er så godt i surround (noget med en soundbar med trådløs sub er et lukket system og derfor ingen forstyrrelser i sub). Nogen der har en anden holdning til dette? Dvs. hvis det bliver surround med almindelig subwoofer, skal der trækkes et kabel ned til den men det kan til nød nok godt løses i et hjørne hvor man kan lægge en fuge oveni kablet. Puha - en ordentlig smøre og mange besværlige ønsker
  Jeg synes ikke lyden er så ringe men overvejer at opgradere lidt på den front. Jeg har TV ophængt på wire-beslag. Det er et nyt hus, så det er lavet således at alle kabler kommer ud af væggen bag ved TV - det skulle der helst ikke ændres på! Jeg overvejer en soundbar med den trådløs subwoofer, men synes ikke jeg kan finde nogen der passer til et 55" TV. Det skulle i givet fald så nok også helst matche alu-rammen rundt om fjernsynet. Alternativ har jeg også trukket kabler til 4 højttalere rundt i stuen til evt. surround som vel er den fedeste løsning. Her er mit problem så, at jeg synes ikke jeg kan finde en centerhøjttaler der passer til at hænge under TV. Det gælder både udseende men også hvor langt den går ud fra væggen. TV går i alt ca. 45 mm ud fra væggen til forkanten på TV så en centerhøjttaler skulle helst ikke gå længere ud....Næste problem er så at jeg har hørt, at trådløs subwoofer ikke er så godt i surround (noget med en soundbar med trådløs sub er et lukket system og derfor ingen forstyrrelser i sub). Nogen der har en anden holdning til dette? Dvs. hvis det bliver surround med almindelig subwoofer, skal der trækkes et kabel ned til den men det kan til nød nok godt løses i et hjørne hvor man kan lægge en fuge oveni kablet. Puha - en ordentlig smøre og mange besværlige ønsker    . Er der nogen der har et lignende TV med en fin løsning eller nogen der har noget at bidrage med på nogen af de synspunkter jeg har modtager jeg gerne indlæg. På forhånd tak.
 . Er der nogen der har et lignende TV med en fin løsning eller nogen der har noget at bidrage med på nogen af de synspunkter jeg har modtager jeg gerne indlæg. På forhånd tak.

Jeg synes ikke lyden er så ringe men overvejer at opgradere lidt på den front. Jeg har TV ophængt på wire-beslag. Det er et nyt hus, så det er lavet således at alle kabler kommer ud af væggen bag ved TV - det skulle der helst ikke ændres på! Jeg overvejer en soundbar med den trådløs subwoofer, men synes ikke jeg kan finde nogen der passer til et 55" TV. Det skulle i givet fald så nok også helst matche alu-rammen rundt om fjernsynet. Alternativ har jeg også trukket kabler til 4 højttalere rundt i stuen til evt. surround som vel er den fedeste løsning. Her er mit problem så, at jeg synes ikke jeg kan finde en centerhøjttaler der passer til at hænge under TV. Det gælder både udseende men også hvor langt den går ud fra væggen. TV går i alt ca. 45 mm ud fra væggen til forkanten på TV så en centerhøjttaler skulle helst ikke gå længere ud....Næste problem er så at jeg har hørt, at trådløs subwoofer ikke er så godt i surround (noget med en soundbar med trådløs sub er et lukket system og derfor ingen forstyrrelser i sub). Nogen der har en anden holdning til dette? Dvs. hvis det bliver surround med almindelig subwoofer, skal der trækkes et kabel ned til den men det kan til nød nok godt løses i et hjørne hvor man kan lægge en fuge oveni kablet. Puha - en ordentlig smøre og mange besværlige ønsker
  Jeg synes ikke lyden er så ringe men overvejer at opgradere lidt på den front. Jeg har TV ophængt på wire-beslag. Det er et nyt hus, så det er lavet således at alle kabler kommer ud af væggen bag ved TV - det skulle der helst ikke ændres på! Jeg overvejer en soundbar med den trådløs subwoofer, men synes ikke jeg kan finde nogen der passer til et 55" TV. Det skulle i givet fald så nok også helst matche alu-rammen rundt om fjernsynet. Alternativ har jeg også trukket kabler til 4 højttalere rundt i stuen til evt. surround som vel er den fedeste løsning. Her er mit problem så, at jeg synes ikke jeg kan finde en centerhøjttaler der passer til at hænge under TV. Det gælder både udseende men også hvor langt den går ud fra væggen. TV går i alt ca. 45 mm ud fra væggen til forkanten på TV så en centerhøjttaler skulle helst ikke gå længere ud....Næste problem er så at jeg har hørt, at trådløs subwoofer ikke er så godt i surround (noget med en soundbar med trådløs sub er et lukket system og derfor ingen forstyrrelser i sub). Nogen der har en anden holdning til dette? Dvs. hvis det bliver surround med almindelig subwoofer, skal der trækkes et kabel ned til den men det kan til nød nok godt løses i et hjørne hvor man kan lægge en fuge oveni kablet. Puha - en ordentlig smøre og mange besværlige ønsker    . Er der nogen der har et lignende TV med en fin løsning eller nogen der har noget at bidrage med på nogen af de synspunkter jeg har modtager jeg gerne indlæg. På forhånd tak.
 . Er der nogen der har et lignende TV med en fin løsning eller nogen der har noget at bidrage med på nogen af de synspunkter jeg har modtager jeg gerne indlæg. På forhånd tak.