Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!
Jeg står overfor at skulle købe et nyt tv, og leder efter en 40 tommers fladskærm der kan afspille film fra et usb-stick. Det er ikke store filer med høj opløsning, bare almindelige avi.-filer på en ca 350 mb. Jeg har fået ret modstridende oplysninger om det overhovedet kan lade sig gøre, og en ekspedient fortalte at jeg kunne kun bruge dlna teknologien, hvis jeg ville afspille avi filer fra min bærbare computer. Desværre havde jeg håbet på at kunne finde en billig fladskærm, og de har ikke dlna. Og min bærbare computer er gammel, så aner ikke om den overhovedet er kompatibel med dlna. Så: Leder jeg efter noget der ikke findes? :) Og kan nogen anbefale en fladskærm der kan afspille film fra usb-stick uden at hakke i det?
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Charlotte
Af Mysen
Hej
Der findes mange modeller, der kan opfylde dit krav, så ekspedienten har lige for en gangs skyld bevæget sig ud i et område, han ikke har forstand på.

Hvad er prisniveau?
Af CharlotteMatthiesen
Jeg havde håbet på at finde en fladskærm til max 4000 kroner, ved godt at det er ret lidt når man skal købe en fladskærm :) Og kan godt gå 1000 kroner op hvis det kniber med at finde et...
Om det er en 40 eller 42 tommers skærm er mindre vigtigt, og jeg forventer ikke at få det flotteste billede, eller den nyeste teknologi :) (jeg har lige nu mit lille gamle fjernsyn som jeg fik i konfirmationsgave, for lang tid siden, og det er ret grynet, så det kan kun blive bedre ;) )
Af jones31
Du kan købe Samsung ue40d5005 nogle steder til omkring 4000 som vil opfylde dine krav. Ellers har bilka lige haft 42lv450 på tilbud til 4000. rigtig godt tv fra LG af.
Af Swingking
Hvor henne til 4000 kr , jeg ville nemlig meget gerne have dette tv til mit soveværelse , har du måske et link på den til denne pris 4000 kr ? så ville jeg blive glad
jones31 skrev:Du kan købe Samsung ue40d5005 nogle steder til omkring 4000 som vil opfylde dine krav. Ellers har bilka lige haft 42lv450 på tilbud til 4000. rigtig godt tv fra LG af.
Af jones31
Swingking skrev:Hvor henne til 4000 kr , jeg ville nemlig meget gerne have dette tv til mit soveværelse , har du måske et link på den til denne pris 4000 kr ? så ville jeg blive glad
jones31 skrev:Du kan købe Samsung ue40d5005 nogle steder til omkring 4000 som vil opfylde dine krav. Ellers har bilka lige haft 42lv450 på tilbud til 4000. rigtig godt tv fra LG af.

Tilbudet er der åbenbart ikke mere, det var føtex, bilka eller expert jeg så det i.
Af CharlotteMatthiesen
På bilkas hjemmeside kan man stadig købe tv´et til 3999... Skal ud igen om et par dage og kigge på fladskærme, denne gang tager jeg et usb-stick med, med en film på :) Jeg vil stadig gerne høre fra folk, hvis de kender en god billig fladskærm, skal ud og se lidt forskellige skærme de næste par uger, inden jeg beslutter mig :)
Af CharlotteMatthiesen
Hov, glemte at skrive at det er 42lv450 modellen jeg mente.