Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg modtog mit 8005 sammen med tabletten idag og jeg er tilfreds med det.

Efter at have fiflet lidt med det, så har jeg et par spørgsmål.

Jeg er en flittig bruger af youtube og det ville jeg også gerne være på tv'et, men gud hvor er det træls at indtaste søgeord med piletasterne.
Jeg har prøvet App'en på tableten, men tastaturet fremkommer ikke når du er inde i selve youtube app'en.
Det fremkommer derimod hvis du trykker på search all knappen, så søger den jo også på youtube,men så skal man ind og ud af youtube app'en hver gang du vil søge på denne måde. Man kan selvfølgelig også bare gå ind på youtube gennem browseren, men den er også lidt træg.
Er der en metode hvorved jeg kan fremtvinge tastaturet på remote app'en når jeg er inde i selve youtube app'en?
Undskyld hvis det er skrevet lidt forvirrende, men det er hvad jeg formår =)

Et andet spørgsmål vedrørende 3d.

Når jeg bruger 3d brillerne så kan jeg se når den skifter mellem øjnene, giver et ekstremt kortvarigt sort "blink" mens filtret er lukket.
Jeg har fået flere af mine venner til at teste brillerne og de kan ikke se det.
Jeg kan sagtens se 3d effekten fint på tv'et, men som sagt så flimrer det for mig. Ikke voldtsomt, men det flimrer. Det sådan lidt som at se på en gammel film projektor hvor man kunne se de enkelte billeder blive vist.
Skal jeg en tur forbi øjenlægen? eller skulle jeg have købt et tv med passivt 3d?

P.S. Er der nogen der ved hvornår den fjernbetjening med tastatur kommer til DK?
Imellem tiden kunne man jo håbe de opdaterede youtube app'en.
Af fmm1000
Jeg har samme problem.

Jeg kan ikke få den til at søge på youtube med tastatur fra ipad som du gør med search all knappen.

Prøv lige nøjagtigt at beskrive hvordan du gør.