Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af orm08
Har en ældre model af samme TV, det er ikke fantastisk, og farver er meget skringende, uden ordentlig mulighed for at justere, men det er ikke det værste.

Philips menu system og brugerflade var (og formodentligt er) crap O_O

Men når det er sagt, er det jo meget billigt, unde halv pris af hvad man kan få et Sony 32EX520 til.

Det philips jeg har er i oveværelset, og jeg bruger det kun lejlighedvist. Hvis det var mit stue alter ville det blive aflivet omgående, primært på grund af den elendige brugervenlighed.

Og til sidst, så er det et TV som plasma mafien herinde ville få alvorlig udslæt og åndenød over at kigge på.
Af Stardustgirl
Hej orm08! Ja, det lyder jo ikke alt for positivt.. men kan man få noget, der er bedre i ca. det prisleje så? jeg skal nok i noget brugt så, kan jeg forestille mig? mvh
Af orm08
Tvivler - men prøv eventuelt at se det in-action hos Elgiganten.

Checkede lige Elgiganten, og det ligner sgu det TV jegkøbte for 3 år siden. Vær opmærksom på at du ikke kan se digitalt TV uden boks, TV'et har hverken DVB C eller T.

Så uden Boks kan det vel kun bruges som PS3 monitor.

Så nej det TV ville jeg holde mig fra.
Af Stardustgirl
Okay, jamen mange tak for hjælpen.. det var helt klart viden, der var guld værd :-)
Af orm08
Et alternativ kunne være det sharp TV de har til 2499

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... c-32sh130e

Kender det ikke, men du kunne oprette et indlæg og spørge herinde.

Husk at hvis du ser TV via antenne, skal du stadigvæk have en boks med dette TV da det ikke understøtter DVB T2, hvis du har Yousee (og Stofa mener jeg) kabel TV er det fint til digitalt TV
Af jng
Stardustgirl skrev:Hej orm08! Ja, det lyder jo ikke alt for positivt.. men kan man få noget, der er bedre i ca. det prisleje så? jeg skal nok i noget brugt så, kan jeg forestille mig? mvh
Hvis du tror på, hvad en tilfældig orm skriver, fordi han/hun har noget, der er tre år gammelt og ligner, så er du ganske naiv.
Af PhDream
orm08 skrev: Checkede lige Elgiganten, og det ligner sgu det TV jegkøbte for 3 år siden. Vær opmærksom på at du ikke kan se digitalt TV uden boks, TV'et har hverken DVB C eller T.

Det passer ikke. Tv'et har både T og C tuner. Det tog 5 sek. at finde det info.
Af jng
PhDream skrev:
orm08 skrev: Checkede lige Elgiganten, og det ligner sgu det TV jegkøbte for 3 år siden. Vær opmærksom på at du ikke kan se digitalt TV uden boks, TV'et har hverken DVB C eller T.

Det er det, jeg mener. 'Startdustgirl', som godt kan være en herre, takker for en løgnehistorie.
Af Stardustgirl
PhDream skrev:

OK. Jeg er lidt forvirret nu, om jeg skal snuppe det eller ej - om man kan få noget, der er bedre for nogle kroner mere eller hvordan.. Jeg har ikke en fis forstand på det :-) .. Men tak for oplysningen, så fik jeg det på plads. Jeg må prøve at kigge lidt i de forskellige foraer herinde og se om jeg kan indsamle et par oplysninger om, hvad jeg skal kigge efter, selvom min viden er lig nul.
Af orm08
Undskyld, det var noget sjusk at jeg ikke checkede specs for DVB T/C

Godt der er andre der er vågne
Af Stardustgirl
jng skrev:
PhDream skrev:

Det er det, jeg mener. 'Startdustgirl', som godt kan være en herre, takker for en løgnehistorie.
Til dig kan jeg kun sige:
http://xkcd.com/322/
Af jng
Stardustgirl skrev:
jng skrev:
PhDream skrev: Det passer ikke. Tv'et har både T og C tuner. Det tog 5 sek. at finde det info.
Til dig kan jeg kun sige:
http://xkcd.com/322/
Du kan sige, hvad du vil [klikker ikke på tilfældige links], men jeg har jo ret, ikke? [fnis]