Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stardustgirl
Hejsa

Er interesseret i at købe et 27"-32" TV. Den skal bruges til spil og mest film.

Skærmen skal selvfølgelig være 100 % i orden og kvittering er at foretrække. Det er en fordel, hvis skærmen befinder sig i nordjylland.

Pris: afhænger af mærke, stand, specs osv.

Mvh.
Af stefthom
Har sådan et:

http://www.dba.dk/philips-32pfl8404h-12-32/id-80744460/

Aalborg

Aalborg
Philips 32PFL8404H/12 Full HD
Størrelse: 32 tommer
Opløsning: 1920x1080
Type: LCD
Dimensioner: 76.2 x 47 x 8.8 cm
Tilslutninger: 4xHDMI, Scart, VGA
Digitale tunere: DVB-T, DVB-C + mpeg4
Kendt for Ambilight + den rigtigt gode lyd.
Lidt over 2 år.
Ingen bordstander.
Vægophæng følger med. Vip op og ned.
Fjernbetjening.
Kender du Ambilight? Du ved Philips' lysfunktion, der kaster et funklende lys i flere farver op på bagvæggen bag fladskærmen? Ambilight har nu også fundet vej til Philips' billigere modelserier og er en del af 32PFL8404H modellen.
Philips 32PFL8404H har også Philips NET TV, der giver adgang til internettet, men udvalget af tjenester er begrænset, og navigationen er lidt træg.
Modellen har desuden en USB-port, så du kan tilslutte eksterne harddiske eller USB-nøgler. Endeligt fandt vi DLNA, så du kan streame indhold trådløst fra din pc eller mobiltelefon direkte til fladskærmen.
Af Stardustgirl
hej stefthom.

ser godt ud, jeg er interesseret i at handle og jeg bor også i Aalborg, så det passer jo rigtigt godt. men jeg synes prisen er for høj. sig til, hvis du vil handle alligevel. mvh
Af stefthom
Ikke noget at gøre ved.
Held og lykke med din videre jagt.
Af Stardustgirl
Nej det er der ikke :) .. Held og lykke med at finde en køber. mvh