Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
otf skrev:Som jeg forstår dig, kan det muligvis være det bliver bedre hvis jeg får et nyt, men det kan også gå den anden vej eller være det samme.
Korrekt (desværre). Prøv tricket med lampen.
otf skrev:Jeg er hvert fald blevet det klogere og jeg takker mange gange for hjælpen.
Ingen årsag :)
Af otf
Billy76 skrev:
otf skrev:
Billy76 skrev:Hvad synes du ellers om tv'et? Jeg har bestilt nøjagtigt samme model, som skulle komme på fredag. O_O
Jeg synes det et super fedt tv. Kommer godt nok fra en 21 tommer prosonic kasseskærm, men har dog undersøgt sagen utrolig længe, så det ikke tilfældigt valget faldt på dette.

Har haft det oppe i en dag, og indtil videre kan jeg da kun sige, at jeg er super glad for jeg købte dette! Super flot design rigtig flot billede, ingen clouding så vidt jeg kan se. Så jeg kan da kun anbefale det! Så du kan godt glæde dig til du får det
Det er godt at høre - tak skal du ha' ;) . Jeg har også kigget på tv i lang tid, og jeg har læst et utal af anmeldelser. I starten var jeg ikke interesseret i Philips, selvom vi har været meget tilfredse med vores gamle Philips 42" 7621D, men jeg mente ikke, at Philips ikke kunne være med på billedkvaliteten længere. Efter mange tv-kig med egne øjne, mener jeg nu, at jo - det kan de sgu! Men det bliver ret afgørende, om vi får et eksemplar med meget lidt (eller ingen) clouding/blacklight bleeding eller ej.

Vi ser meget frem til modtage det :) .
Tænkte om du ikke lige vil give en kommentar når du får dit tv (: ?
Af Billy76
otf skrev:
Billy76 skrev:
otf skrev: Jeg synes det et super fedt tv. Kommer godt nok fra en 21 tommer prosonic kasseskærm, men har dog undersøgt sagen utrolig længe, så det ikke tilfældigt valget faldt på dette.

Har haft det oppe i en dag, og indtil videre kan jeg da kun sige, at jeg er super glad for jeg købte dette! Super flot design rigtig flot billede, ingen clouding så vidt jeg kan se. Så jeg kan da kun anbefale det! Så du kan godt glæde dig til du får det
Det er godt at høre - tak skal du ha' ;) . Jeg har også kigget på tv i lang tid, og jeg har læst et utal af anmeldelser. I starten var jeg ikke interesseret i Philips, selvom vi har været meget tilfredse med vores gamle Philips 42" 7621D, men jeg mente ikke, at Philips ikke kunne være med på billedkvaliteten længere. Efter mange tv-kig med egne øjne, mener jeg nu, at jo - det kan de sgu! Men det bliver ret afgørende, om vi får et eksemplar med meget lidt (eller ingen) clouding/blacklight bleeding eller ej.

Det skal jeg nok :-)
Af otf
Billy76 skrev:
otf skrev:
Billy76 skrev:Hvad synes du ellers om tv'et? Jeg har bestilt nøjagtigt samme model, som skulle komme på fredag. O_O
Jeg synes det et super fedt tv. Kommer godt nok fra en 21 tommer prosonic kasseskærm, men har dog undersøgt sagen utrolig længe, så det ikke tilfældigt valget faldt på dette.

Du kunne ikke også lige høre om dit tv giver sådan en "knage lyd", altså det lyder nogen gange som om plastiket giver sig i mit, og også lige hvordan dit tv er i forhold til clouding. På forhånd tak (:
Af otf
Billy76 skrev:
otf skrev:
Billy76 skrev: Det er godt at høre - tak skal du ha' ;) . Jeg har også kigget på tv i lang tid, og jeg har læst et utal af anmeldelser. I starten var jeg ikke interesseret i Philips, selvom vi har været meget tilfredse med vores gamle Philips 42" 7621D, men jeg mente ikke, at Philips ikke kunne være med på billedkvaliteten længere. Efter mange tv-kig med egne øjne, mener jeg nu, at jo - det kan de sgu! Men det bliver ret afgørende, om vi får et eksemplar med meget lidt (eller ingen) clouding/blacklight bleeding eller ej.

Det skal jeg nok :-)
Hva har du fået tvet :) ?