Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holm86
Nogen der ved om der snart kommer nogle specs og info om release på de forskellige 2012 tv???

Så vidt jeg kan se er det kun Sony der er kommet med noget.
Af OleA
Holm86 skrev:Nogen der ved om der snart kommer nogle specs og info om release på de forskellige 2012 tv???

Jeg ved ingenting, men jeg er sikker på at du kan læse det på denne side, når der kommer faktuelle oplysninger.
Af Fredtoft
Holm86 skrev:Nogen der ved om der snart kommer nogle specs og info om release på de forskellige 2012 tv???

Det gør der helt sikkert indenfor den næste måned.

Er der noget særligt du tænker på?
Mærke, størrelse eller teknologi (Plasma/LED/OLED)?

Vi har jo set stort set alle de modeller som kommer på markedet på CES, så det mest af hvad der sker er kendt.
Brugeravatar
Af radiomand
Info/priser/specs/release om Panasonic 2012 modeller kommer 20/2-2012
Af Holm86
Fredtoft skrev:

Det gør der helt sikkert indenfor den næste måned.

Er der noget særligt du tænker på?
Mærke, størrelse eller teknologi (Plasma/LED/OLED)?

Vi har jo set stort set alle de modeller som kommer på markedet på CES, så det mest af hvad der sker er kendt.

Ja jeg tænker sådan set bare på LG, Samsung og Panasonic. Vil gerne høre priser og hvilke forbedringer der er lavet billedmessigt siden sidste år. CES viste kun designet og hvad der var nyt angående smart tv.

Jeg ville f.eks gerne vide hvor mange zoner de har opdelt local dimming i på LG's nye nano-led tv. Hvad Micro Dimming Ultimate dækker over? Og om Samsung har gjort noget for at udrydde de store tendenser til clouding som sidste års modeller led af. Alle sådan nogle ting.
Af Holm86
radiomand skrev:Info/priser/specs/release om Panasonic 2012 modeller kommer 20/2-2012

Tak for info :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Som Radiomand nævner kommer Panasonic senere i februar. De andre har vi stadig ikke fået bekræftet, men vi samler naturligvis det hele her på FlatpanelsDK og melder ud så snart vi kan :)

Indtil videre har kun Sony frigivet information omkring deres nordiske line-up. CES er, som der nævnes, ganske rigtig de amerikanske line-ups. Og ikke engang her nævnes vejledende priser i særlig mange tilfælde.