07 feb 2012, 14:30

hej jeg har for nyeligt købt sådan en skærm i 64 tommer 
skærmen har et super billede, designet er også super.
problemet er bare at skærmen buzzer meget. jeg kan høre det fra 4 meters afstand, selvom der er lav  lyd på skærmen cirka 8-10 . har fået den byttet 1 gang med en skærm der også larmede. Info care har været ude og lytte på den og de siger den er inde for specifikationerne
  jeg kan høre det fra 4 meters afstand, selvom der er lav  lyd på skærmen cirka 8-10 . har fået den byttet 1 gang med en skærm der også larmede. Info care har været ude og lytte på den og de siger den er inde for specifikationerne 
larmer jeres plasma lige så meget??
og kan i leve med det??
hilsen Emil

skærmen har et super billede, designet er også super.
problemet er bare at skærmen buzzer meget.
 jeg kan høre det fra 4 meters afstand, selvom der er lav  lyd på skærmen cirka 8-10 . har fået den byttet 1 gang med en skærm der også larmede. Info care har været ude og lytte på den og de siger den er inde for specifikationerne
  jeg kan høre det fra 4 meters afstand, selvom der er lav  lyd på skærmen cirka 8-10 . har fået den byttet 1 gang med en skærm der også larmede. Info care har været ude og lytte på den og de siger den er inde for specifikationerne larmer jeres plasma lige så meget??
og kan i leve med det??
hilsen Emil