Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 21-17
Hej TV brugere.
Jeg opretter hermed et garanteret overbrugt type af emne, men wtf :) Det handler om tv'et Samsung 55" 3D LED-TV UE55D6327 som er på tilbud i elgiganten i denne uge nedsat fra 13000 til 10000. Men i modsætning til så mange andre af samsungs tv er dette virkelig svært at finde nogen som om på nettet. Jeg kan finde lidt om deres 6 serie, men intet der rammer modellen præcist. Er der nogen der ved hvad modellen hedder på engelsk? Og er der nogle der kan sige lidt om det er et godt køb? Synes det kan en del og så er 55 tommer lige noget for mig, 3D og smart tv er blot en bonus. Så det i butikken og de siger at 200 hz CMR svarer til 100 normale hz, men billedet hakkede slet ikke ved panoreringer. Jeg spiller meget xbox og lidt ps3 samt sport som nfl og ser en del film :) Håber nogen har lidt erfaringer de vil dele.. Evt gode ideer til indstillingere eller bare hvad I bruger det til og hvad der er godt/skidt. Tak fordi I gider svare på endnu et af disse spørgsmål.
MVH 21-17 aka Mads
Af 21-17
come on, ingen der har prøvet dette tv eller noget? Jeg skal købe det i morgen.. så går jeg bare ud fra det er godt hvis ingen vil redde mig fra det haha ;-)
Af ramlas
hej
stod selv i samme situation - enten plasma eller LED i samsung 8005 55''.
Da jeg selv gamer meget syntes Rasmus(admin) jeg skulle købe plasmaen da den har hurtigere opdatering end LED.
Men op til dig selv hvad du synes O-O