07 feb 2012, 22:04
Nej.. tv+pc skal bruges til at se de tv-kanaler og lign, der bliver sendt på internettet. Eller at vise et kæmpe slideshow af vores mange billeder.
Her er jeg i hvert fald blevet klogere på, hvilket tv jeg skal kigge efter. Tak for jeres hjælp!
PeterD skrev:Ja, G30 ER en fantastisk skærm, men...........Excel-regneark og studieopgaver i overstørrelse på 42" fladskærm? Mere spændende kan det nok ikke blive
For at dreje debatten tilbage til prisniveauet på 3000-3500 kr så lyt til Pyndk=U30 eller C2.......
Til prisen i forhold til billedkvaliteten er det umådelig svært at finde en konkurrende skærm som gør det meget bedre...og smæk en bluray på. Så ved du hvorfor Panasonic skærme er populære......
Og til sidst: Jeg vil personligt hellere købe en decideret pc-skærm (eller bærbar computer?) end at bruge tvet til det formål.
Nej.. tv+pc skal bruges til at se de tv-kanaler og lign, der bliver sendt på internettet. Eller at vise et kæmpe slideshow af vores mange billeder.
Her er jeg i hvert fald blevet klogere på, hvilket tv jeg skal kigge efter. Tak for jeres hjælp!