Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af otf
Hej

Jeg skal lige have anskaffet mig et hdmi kabel, og faldt over denne hjemmeside der sælger dem meget billigt.

3m v1,4 guldbelagt kabel til 49 kr.

Det jo markant billigere end hvad man ellers skal give. Er der nogle der har erfaringer om kvaliteten på disse?

MVH

Oliver
Af Chaui
Så vidt jeg ved er et HDMI Kabel et HDMI kabel, så tror som det er fint nok. køber selv mine i Harald nyborg.
Af otf
[quote="Chaui"]Så vidt jeg ved er et HDMI Kabel et HDMI kabel, så tror som det er fint nok. køber selv mine i Harald nyborg.[/quote]

Ja det har du nok ret i. Tror jeg prøver at købe det der inde. Tak for tilbagemeldingen
Af tidyole
Nok ikke meget guld der er på til 49 kr ;;)
Af PF
De virker helt fint. Du skal ikke være nervøs for at købe derfra ihvertfald.
Af otf
[quote="tidyole"]Nok ikke meget guld der er på til 49 kr ;;)[/quote]

Haha jeg tænkte også det samme :D
Af otf
[quote="PF"]De virker helt fint. Du skal ikke være nervøs for at købe derfra ihvertfald.[/quote]

Tror også jeg prøve, det jo godt nok billigt må man sige
Af noxity
Så længe det er til små kabellængder, så kan du fint købe det billigste. Du skal bare være opmærksom på at jo dyrere et kabel, jo højere kvalitet er det som regel også. Det vil sige at kabelet ikke går så let i stykker, og er mere modstandsdygtigt over for "knæk" osv.

Snakker vi derimod lange kabeltræk > 10m, så vil jeg klart anbefale dig at købe nogle lidt dyrere kabler, da disse er bedre skærmet. Ofte så vil billige kabler ikke være godt nok skærmet til at kunne overføre et 1080p billede uden pixelering.
Af Pyndk
Jeg har deres billige i 10m, den virker fortrinligt :P