Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rabit
smith_morten skrev:For lige at følge op på mine egen tråd, så tog det Sony sølle 8 dage at behandle min registrering. SUPER!
Jeg sendte brevet til Frankrig d. 3. januar og har modtaget rabatkoden til PS3'eren idag per mail.
Som nævnte i tidligere indlæg, bliver skypekameraet sendt for sig selv.

Så må man bare håbe at Sony er lige så hurtige om at sende varerne! Kan det mon nåes til weekenden?!
Hejsa har du modtaget din ps3???
Af smith_morten
Ja, den kom i går. De forsøgte allerede af aflevere i mandags. Så det er hurtig service.

Jeg venter stadigvæk på kameraet. Har ikke hørt noget fra Sony endnu. Men giver dem lige et par dage inden jeg kontakter dem. Har jo også rigeligt med leg i PS3'eren lige nu.
Af Rabit
smith_morten skrev:Ja, den kom i går. De forsøgte allerede af aflevere i mandags. Så det er hurtig service.

Jeg venter stadigvæk på kameraet. Har ikke hørt noget fra Sony endnu. Men giver dem lige et par dage inden jeg kontakter dem. Har jo også rigeligt med leg i PS3'eren lige nu.
Lyder spændende... Sendte mine papir i lørdags, så må vi se hvornår de reagere ;-)
Af Rabit
Rabit skrev:
smith_morten skrev:Ja, den kom i går. De forsøgte allerede af aflevere i mandags. Så det er hurtig service.

Lyder spændende... Sendte mine papir i lørdags, så må vi se hvornår de reagere ;-)
Hmm har stadig ikke hørt noget ;-( begynder sku at blive lidt utålmodig....
Af Henrik_bj
Jeg satser på at smide Skype-papirer afsted til Frankrig idag, så må vi se om jeg når at få det inden kampagnen afsluttes d. 29. februar :)
Af jacster
Jeg har dag fået et 46hx723 og har overvejet at gøre brug af sony-tilbuddet. Problemet er at den label som skulle sidde på kassen ikke sidder på kassen... Det ser ud til at den har siddet der.
Er der nogen der har prøvet det?
Af T.Jensen
jacster:

Må jeg spørge hvor du købte dit Sony HX tv henne, og hvad du evt. har fundet ud af siden, i forhold til Sony tilbuddet, og den manglende label på emballagen? Jeg står nemlig i samme situation :)
Af jacster
hej. Det er købt i elgiganten. Jeg har fået dem overtalt til at undersøge hvad der kan gøres og afventer svar fra dem. Jeg kan lige poste når jeg ved mere.
Af T.Jensen
Det må du meget gerne :) Det skulle vel ikke tilfældigvis være Elgiganten i Viby? Der er min nemlig købt. For i så fald vil jeg tage ud til deres varehus og spørge hvordan jeg skal forholde mig..
Af jacster
Jeps. Viby. Glæder mig til at høre hvad de siger.
Af smith_morten
Lyder mest som om at I har fået nogle retur-varer... Og så er der nogle der har brugt tilbudet!

Man skal vist bare have sendt sine papirer afsted inden d. 29. for at kunne bruge tilbuddet. De sender stadigvæk tingene afsted i marts.

I forhold til mit eget køb så fik jeg jo ps3 hurtigt, men skype kameraet venter jeg stadigvæk på. Sony siger dog at det nok skal komme, men at de bare har mere travlt end forventet... Vi må se hvad det betyder?
Af Stein
Hejsa

Til dem som ikke har kassen mere eller label.
Jeg havde samme problem , smed kassen ud før jeg hørte om det tilbud.
Så kontaktede Sony og fik det svar at forhandler skulle skrive en bekræftigelse på faktura , så det er gjort og sendt den afsted sammen med deres mail svar.

Stein
Af DragonXD
Hey folkens

Jeg sendte et brev afsted med ALLE de nødvendige ting afsted til Frankring d. 6/2-12 i håb om at få Skype kamera og rabat på ps3 retur.
Men i foregårs d. 22/2-12 modtager jeg en mail fra Sony, som skriver følgende:
--------------------------------------------------
Fra: [email protected]

Tak for din registrering af Sonys tilbud.

Din registrering er endnu ikke komplet af følgende årsag(er):

Vi forventede den originale stregkode på 13 cifre (f.eks. 4905XXXXXXXXX). Den bedes du fremsende hurtigst muligt. Ellers bedes du sende en original faktura (med forretningens originale stempel og tydelig angivelse af tv-modellen (f.eks. KDL46HX720).

Send venligst de manglende elementer inden 10 dage:

SONY TILBUD
CUSTOM SOLUTIONS N° A20213
A L'attention du :
SERVICE RECLAMATIONS
13102 ROUSSET CEDEX
FRANCE

Venlig hilsen,

Dit Sony Team
-------------------------------------------------
Det skal siges at alle overstående oplysninger, er i det brev, som jeg sendte til dem. Jeg ringede til Sonys afdeling i Frankrig samme dag, for at spørge, hvad der foregik. De siger bare jeg skal besvare deres mail elektronisk med alle oplysningerne. Det gør jeg så. Sender hele pisset som svar på deres mail. Tilbage får jeg følgende mail:
------------------------------------------------
Fra: [email protected]

Delivery Status Notification (Failure)‏

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

[email protected]
----------------------------------------------------
De kan åbenbart ikke modtage mailen? Hvad gør jeg?
Hvilken mail sendte i jeres til??

Håber i kan hjælpe mig.
Af jakobfc
læser den som de vil have du sender det til adressen, dvs fysisks bevis via slow mail...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8