01 mar 2007, 15:51

Før jeg kommer til mit forslag, vil jeg lige sige tak for det store arbejde der er med at holde en side som denne. Jeg fik stor hjælp da jeg skulle købe min fladskærm og er derfor også blevet ved med at besøge siden i tilfælde af at jeg kunne hjælpe andre - selvom det specielt er på spørgsmål vedr. købeloven etc.  .
.
Jeg synes jeres tests er rigtig gode, dog synes jeg at måde de står listed ikke er så god som den kunne være. Jeg ville synes det var superfedt hvis skærmene var opdelt efter størrelse - har også den opfattelse at de fleste der besøger siden fordi de skal købe skærm har en ganske god ide om hvilken størrelse de ønsker - sådan havde jeg det også selv. Lige nu er det vist inddelt efter dato, ikke?
Mit forslag er at man lavede det således:
19" skærme
Nyeste
Næstnyeste
Ældste
20" skærme
Nyeste
Næstnyeste
Ældste
etc.
eller noget i samme stil. Hvis det da er muligt uden siden bliver grim at se på..

.
.Jeg synes jeres tests er rigtig gode, dog synes jeg at måde de står listed ikke er så god som den kunne være. Jeg ville synes det var superfedt hvis skærmene var opdelt efter størrelse - har også den opfattelse at de fleste der besøger siden fordi de skal købe skærm har en ganske god ide om hvilken størrelse de ønsker - sådan havde jeg det også selv. Lige nu er det vist inddelt efter dato, ikke?
Mit forslag er at man lavede det således:
19" skærme
Nyeste
Næstnyeste
Ældste
20" skærme
Nyeste
Næstnyeste
Ældste
etc.
eller noget i samme stil. Hvis det da er muligt uden siden bliver grim at se på..
						 Senest rettet af Niels 10 mar 2007, 12:01, rettet i alt 1 gang.

- det MÅ simpelthen blive nemmere at finde rundt i!!
  - det MÅ simpelthen blive nemmere at finde rundt i!!