Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Før jeg kommer til mit forslag, vil jeg lige sige tak for det store arbejde der er med at holde en side som denne. Jeg fik stor hjælp da jeg skulle købe min fladskærm og er derfor også blevet ved med at besøge siden i tilfælde af at jeg kunne hjælpe andre - selvom det specielt er på spørgsmål vedr. købeloven etc. :p.

Jeg synes jeres tests er rigtig gode, dog synes jeg at måde de står listed ikke er så god som den kunne være. Jeg ville synes det var superfedt hvis skærmene var opdelt efter størrelse - har også den opfattelse at de fleste der besøger siden fordi de skal købe skærm har en ganske god ide om hvilken størrelse de ønsker - sådan havde jeg det også selv. Lige nu er det vist inddelt efter dato, ikke?
Mit forslag er at man lavede det således:

19" skærme
Nyeste
Næstnyeste
Ældste

20" skærme
Nyeste
Næstnyeste
Ældste
etc.

eller noget i samme stil. Hvis det da er muligt uden siden bliver grim at se på..
Senest rettet af Niels 10 mar 2007, 12:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hej Niels

Tak for dit forslag.

Jeg vil helst ikke væk fra den nuværende opdeling med de nyeste øverst, men man kunne godt forestille sig, at dette kunne tilføjes som yderligere funktionalitet - altså så der findes to oversigter over anmeldelserne.

Dog kræver dit forslag en del yderligere kode, så jeg skal lige tænke den igennem før jeg kaster mig ud i et eventuelt projekt. :)
Af Niels
Det ville være en god ting. Det ville øge brugervenligheden på siden.

Håber du bestemmer dig for at gøre det ;)
Af Niels
Eventuelt kunne man jo også - hvis den anden løsning viser at være for besværlig - skrive størrelsen i titlen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De fleste skærme har en størrelsesindikator i deres navn, dvs. også i navnet på testen. Problemet er at vores tests ikke har et felt der angiver størrelsen, som man kan sortere efter. Så alt ville foregå manuelt desværre...
Af Niels
Nu er jeg ikke så meget "nørd" (ment i ordets mest positive forstand) at jeg bare ud fra titlen kan se hvad størrelse det er, så det ville hjælpe mig meget :)
Men I skriver da titlen på teksten, gør I ikke? Så kunne man jo bare skrive størrelsen lige før navnet på skærmen?
Af abelbendel
Jeg sad efter timers læsning med den samme tanke - Hvis ikke denne sektion deles yderligere op, vil enormt mange test aldrig blive fundet/læst og dermed er der tragisk nok tale om spildte kræfter!!

Dette er jo en guldgrubbe af viden, test og anbefalinger og med tiden vil den jo kun vokse, med fare for man tilsidst "fare vild" i junglen :s - det MÅ simpelthen blive nemmere at finde rundt i!! :((

Man kunne jo lade de nyeste test være i denne kategori, som en slags "over-kategori"..."Nyeste test"(de kunne jo godt bare være blandet størrelser - bare der var tale om nye test)
Man kunne så lave nogle former for underkategorier(til alle de ældre/gamle tests) i denne kategori, og her kunne man så vælge at inddele dem efter størrelser/tommer!

For bare fordi der kommer flere nye skærme(og dermed flere nye tests), så blir de ældre/gamle test jo langfra u-aktuelle!!! - for der skal som bekendt, skovles meget jord, for hvert enkelt guldkorn man finder!! ..og netop derfor er det jo stadig top aktuelt, at vi kan finde tilbage til den eller de skærme vi lige havde i tankerne, og det skulle jo helst være rimelig nemt - bl.a. som sammenligningsgrundlag til nye skærme mm.

Jeg syns det ville være fatalt/tragisk, hvis hele "test-lagerbasen" gik til i et kæmpe rod!!

For jeg vil tilstå, at selv om jeg har brugt denne side helt tilbage fra starten af, så har jeg idag stadig ikke helt styr på, hvor alle de forskellige ting lige ligger og hvor var det lige den eller det lå.. ...der mangler lige lidt mere system, til at give et knivskarpt overblik!

Håber ikke i tager det tungt, men jeg syns i laver et uniqt stykke arbejde og derfor syns jeg det er vigtigt at der er et overblik over al den viden denne side indeholder.
Vi.. eller nærmere.. folk har jo ingen andre DANSKE alternative sider at gå til, der er så dybtegående i dette emne!!
Må jeg som sammenligningsgrundlag lige henvise til en "kæmpe-test" som PC-World så stolt udtrykker det, lige har lavet af (8-10) LCD-skærme - et skoleeksempel på det standardniveau, folk har som alternativ til denne side!
Så i har i den grad(om nogen), et velbegrundet eksistensgrundlag og et stort "tomrum" at udfylde - derfor ville det jo være synd om folk ikke oxo bagefter kunne finde rundt i de mange test i har lavet gennem tiden!

Bare mine cent ..ok så.. mine femmere da!