1. mar 2007, 13:25
Hej, efter mit prosonic lort er begyndt at rulle med billedet når jeg spiller XBOX360 er jeg på udkig efter et nyt fjernsyn og jeg har læst og læst og læst de sidste par dage, både her på siden, men også på div. reviews sider.
Jeg har kun omkring 7k (og først den 30. marts pga. løn problemer
) og jeg har set på disse fjernsyn:
Samsung LE 32 R74 BDX
Som har fået meget flotte reviews på internettet samt har et rigtig flot design imho.
Toshiba LCD-TV 32C3000P 32"
Som også har et pænt design og specs ser lovende ud (dog: hvad betyder det når der står 2xHDMI (1080p) ?)
(Den sene levering gør ikke noget, da jeg som skrevet ikke har penge før den 1.03.07)
Toshiba LCD-TV 32WL66Z 32"
Som jo folk herinde virkelig anbefaler.
Men imho syntes jeg ikke designet er specielt pænt og kontrasten er heller ikke særlig høj ift. ovenstående, men ved jo ikke så meget om det gør noget..
Jeg er mest hooked på det midterste, både pga. pris, men også design og kontrast.
---
De krav jeg har, som jeg ikke helt har styr på om de ovenstående fjernsyn passer til, er:
* Størrelsen skal være 32", da jeg maks kan sidde 3 meter væk fra skærmen, og det er det mit værelse så passer på.
* Man skal kunne spille XBOX360 fejlfrit på det
* Rigtig gode tilslutningsmuligheder
* rimelig gode højtalere
* selvfølgelig god kvalitet i billedet
Jeg har intet imod at handle i udlandet (inden for EU selvfølgelig) hvis forretningen er pålidelig og man kan spare en del (gider ikke besværret hvis det kun er 500-750 kr man sparer ialt)
Venligste hilsner Daniel
ps. Bare stil spørgsmål hvis i lyster dette
EDIT: overskrift rettede
Jeg har kun omkring 7k (og først den 30. marts pga. løn problemer

Samsung LE 32 R74 BDX
Som har fået meget flotte reviews på internettet samt har et rigtig flot design imho.
Toshiba LCD-TV 32C3000P 32"
Som også har et pænt design og specs ser lovende ud (dog: hvad betyder det når der står 2xHDMI (1080p) ?)
(Den sene levering gør ikke noget, da jeg som skrevet ikke har penge før den 1.03.07)
Toshiba LCD-TV 32WL66Z 32"
Som jo folk herinde virkelig anbefaler.
Men imho syntes jeg ikke designet er specielt pænt og kontrasten er heller ikke særlig høj ift. ovenstående, men ved jo ikke så meget om det gør noget..
Jeg er mest hooked på det midterste, både pga. pris, men også design og kontrast.
---
De krav jeg har, som jeg ikke helt har styr på om de ovenstående fjernsyn passer til, er:
* Størrelsen skal være 32", da jeg maks kan sidde 3 meter væk fra skærmen, og det er det mit værelse så passer på.
* Man skal kunne spille XBOX360 fejlfrit på det
* Rigtig gode tilslutningsmuligheder
* rimelig gode højtalere
* selvfølgelig god kvalitet i billedet
Jeg har intet imod at handle i udlandet (inden for EU selvfølgelig) hvis forretningen er pålidelig og man kan spare en del (gider ikke besværret hvis det kun er 500-750 kr man sparer ialt)
Venligste hilsner Daniel
ps. Bare stil spørgsmål hvis i lyster dette

EDIT: overskrift rettede