Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mgram
Hej,

Jeg er blevet kontaktet af det lokale energiselskab, der gerne vil sælge os fibernet - Waoo. Dvs. TV og bredbånd.

Er der nogen der har erfaring med Waoo? Hvordan er kvaliteten? Og servicen?

I øjeblikket har vi Yousee. Det er relativt dyrt og billedsignalet er ikke bedste målt ved stikket, så jeg overvejer alternativer.

Bedste hilsener
Michael
Af Tommy K
Har haft Waoo længe - gl. pakke 15/15 - det virker fint med oppetid, og hastigheden er ganske konstant, og leverer de lovede hastigheder.

Deres Amino topboks er ikke for stabil, skal rebootes med jævne mellemrum.

Fik heldigvis ny switch box Tilgin - den virker rimeligt - men kan også godt finde på at hænge. Irriterer mig at de leverer en med 820.11bg protokol og ikke en med n protokol. Jeg har ikke - måske min fejl - kunnet få en anden router til at levere til TVene, men godt nok til det trådløse

Mht. priserne så skal jeg ikke kommentere da jeg kun har en gammel pakke, og ikke har sammenlignet udbuddet.

Programudvalget er vist ikke specielt forskelligt fra hvad der ellers kan opdrives.

Deres service svinger fra at være lynhurtig til det modsatte, men er som oftest teknisk kompetent.