Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja så har jeg brug for jeres hjælp igen..:-)

Når børnene sover og jeg skal spille ps3 med høretelefoner så opstår der nogen problemer.. :(

Lyden fremstår meget dyb og med høj bass.. Alle våben lyder stort set ens i modern warfare 3.. :)

Jeg kan ikke rigtig finde noget i indstillingere som kan hjælpe, samt jeg har prøvet med 3 forskellige høretelefoner med samme resultat.. ;;)

Nogen som ved hvad svaret er, savner at spille ps3 med ordenlig lyd.. :) God weekend og på forhånd tak...
Af capi
Skal også lige nævnes at det hjælper hvis jeg bruger in ear høretelefoner... :)

Meeeennnn vil nu hellere bruge mine hørebøffer, da normaltvis lyden er 20 gange bedre med dem på.. :)
Af Billy76
Jeg formoder, at du sætter dine høretelefoner til tv'et. Har du ikke mulighed for at sætte dem til noget andet - et tilsluttet anlæg fx?
Af capi
Ja sætter dem direkte til fjernsynet, men måske må jeg prøve med anlægget. .Men mærkeligt jeg ikke kan sætte dem direkte til fjernsynet? ?
Af Billy76
capi skrev:Ja sætter dem direkte til fjernsynet, men måske må jeg prøve med anlægget. .Men mærkeligt jeg ikke kan sætte dem direkte til fjernsynet? ?
Det er da værd at prøve, synes jeg. Jeg har ikke tv'et, så jeg kan ikke svare på, om lyden til høretelefonerne generelt halter lidt på den model.
Af capi
Okay tak.. :-) Men det må da være muligt, at tage den direkte vej igennem fjernsynet og få en ordentligt lyd.. Nå men må håbe på, der er andre som har svaret på mit spørgsmål :-)
Af capi
Min yousee boks er sat til hdmi/dvi 1 , mens playstation 3 er sat til hdmi 2.. Er det en ide at bytte om, eller påvirker det slet ikke lyden??
Af TheGreatGazoo
Skyldes formentlig en elendig EQ der booster de lave frekvenser. Ved ikke hvad den type funktioner kaldes på dit TV, men rod lydindstillingerne igennem.
Af capi
Py ha endelig fik det til at virke :-) Tak for hjælpen :-)
Af PhDream
capi skrev:Py ha endelig fik det til at virke :-) Tak for hjælpen :-)
Det er en god idé at skrive hvad du gjorde, hvis andre også har samme problem. :)
Af capi
Det var elendig EQ der booster de lave frekvenser, så nu er den indstillet helt perfekt :-)