Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Billy76
Faldt lige over dette tilbud i Elgigantens netshop: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 46pfl8606t

Det koster 9.168,- kr, hvilket i skrivende stund er mere end 1000 bobs billigere end den billigste på pricerunner. Tv'et giver sjovt nok ingen hits på Hifipriser.dk. Bemærk dog at Elgigantens specifikation på tv'et har mange fejl, men vi må vel gå ud fra, at der ER tale om 46PFL8606T. Det bør nok lige tjekkes pr. telefon, hvis du overvejer at købe.
Af Duncker
Bid også lige mærke i det koster hele 41kr mere for 6 tommer det er satme noget af en pris :D

40" 9127,-
46" 9168,-
Af Billy76
Duncker skrev:Bid også lige mærke i det koster hele 41kr mere for 6 tommer det er satme noget af en pris :D

40" 9127,-
46" 9168,-
LOL - ja :D
Af Hr Lund
Har lige købt 46pfl9706t og er total op at køre over det. Det er 100% i orden og oplever ingen af de mange fejl som mange opleve på Samsung. Samsungs mange fejl fylder jo det meste af dette forum ;;)
Af jng
Hr Lund skrev:Har lige købt 46pfl9706t og er total op at køre over det. Det er 100% i orden og oplever ingen af de mange fejl som mange opleve på Samsung. Samsungs mange fejl fylder jo det meste af dette forum ;;)
Nu sælges der jo 300 Samsung-apparater, hver gang der sælges et "Philips"-apparat.
Af Hr Lund
I bund og grund er det vel ikke relevant om de sælger flere tv, derfor burde kvaliteten da stadig være i orden.

Jeg kan blot konstatere efter 6 måneder med utrolig stort fokus på at skulle vælge nyt tv, er der forurolige mange artikler og forum indlæg der handler om problemer med Samsung. Både på her og på udlanske sider.

Samsung er rigtig god til at gøre reklame for sine produkter og ofre store summer på at stå helt fremme i butikkerne m.m.
Men blot fordi man sælger mange Produkter er man jo ikke nødvendigvis den beste på markede, se bare på Windows :(
Af Billy76
Hr Lund skrev:I bund og grund er det vel ikke relevant om de sælger flere tv, derfor burde kvaliteten da stadig være i orden.

Jeg kan blot konstatere efter 6 måneder med utrolig stort fokus på at skulle vælge nyt tv, er der forurolige mange artikler og forum indlæg der handler om problemer med Samsung. Både på her og på udlanske sider.

Samsung er rigtig god til at gøre reklame for sine produkter og ofre store summer på at stå helt fremme i butikkerne m.m.
Men blot fordi man sælger mange Produkter er man jo ikke nødvendigvis den beste på markede, se bare på Windows :(
Ja, og så sælger Samsung også uden tvivl meget pga. deres flotte design og vildt tynde kabinet. At funktionaliteten og holdbarheden så i en del tilfælde halter lidt, opdager folk først senere.

Jeg overvejer meget at bestille denne 46PLF8606T. Budgettet rækker desværre ikke til et TV i 9000-serien..... men prisen falder selvfølgelig uden tvivl snart.

Fulgte der nogle 3D-briller med til dit tv?
Af Hr Lund
Prisen er steget med ca 1300 kr siden jeg købte mit.
Men mon ikke den falder igen når der kommer nye modeller

Der følger ikke 3D briller med som standard, men fik handlede mig til 2 par.
Nu mangler jeg bare en 3D afspiller :) :)

Grunden til at jeg gik efter 9706 var bla. Moth eye teknologien.
Af Billy76
Nu har jeg bestilt en 46PFL8606T hos Elgiganten. Det tilbud var bare for godt ;) . Så må vi se, om jeg bliver tilfreds, men ellers kommer det retur igen.