Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vibholm
Hvad er det definitivt bedste tv i år 2011?

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det bedste valg vil være.

Jeg vil bruge ca 25k, og har altid været meget til philips, og har stadig et godt øje til 52PFL9606, men der kommer nok ingen test på Flatpanel om det desværre, så tvivlen er stor med det. (lidt cool med dual screen til ps3 fx, hvis det virker ordenligt).

Samsung UE60D8005 eller UE55D8005 har os været fremme, men er i tvivl.

Og nu er jeg lidt lun på Panasonic TX-P65VT30, det er nærmest det jeg har læst om, som virker til det bedste køb.

Men jeg kender ik så meget til Sony og Sharp, LG, og flere andre mærker.

Hvad er Flatpanels bud til årets bedste skærm, med alt hvad det nu indebære.

Design er ik så vigtig i forhold til billede kvalitet og 3D kvali.

Mvh Thomas
Af Mysen
har du læst de tests, der er skrevet i 2011?

VT30 vinder foran PS51D8005 og LG's LW980w.
Det er dog langt fra alle tv, der er testet.
Af lordt_nelson
hej

Hvad jeg læst mig til så vil jeg mene VT30.

Jeg ville dog aldrig bruge 25K på et TV - men hvis du ikke har andet at bruge pengene til.
Af T_skaaning
Hej,

Ifølge Flatpanels er VT30 det bedste tv.

Ifølge CNET er Sharp Elite PRO - X5FD det bedste tv i 2011 efterfulgt PSxxd8005 på 2. pladsen og lillebroren PSxxd7005 på 3. plads. VT30 lander på en 4. plads.

Her kan du se en liste fra CNET over de bedste HDTV i 2011: http://reviews.cnet.com/best-high-defin ... ;buyAdvice

Jeg vil anbefale PSxx8005 eller VT30. Det er som regel de 2, der kæmper om at være bedst. VT30 viser lidt bedre sort, mens PS8005 kan vise bedre hvid pga højere kontrast og farverne gengives også lidt bedre.
Af PeterD
...Troede du ville bruge dem på "Danmarks Indsamlingen"..... ;;)

....men ellers: VT30 ville være det naturlige valg...
Vibholm skrev:Hvad er Flatpanels bud til årets bedste skærm, med alt hvad det nu indebærer.
Den skærm findes desværre ikke. Selv de bedste skærme har småskavanker, som man må forholde sig til i sit endelige valg.

Hvis det, du efterspørger imidlertid blot er den skærm, som leverer det bedste billede, er det de af Skaaning mfl. foreslåede modeller, du skal kigge efter.