Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
er D6905 ikke skridet ned fra D7005 ?

Umiddelbart kan jeg ikke helt finde forskellen på samsungs hjemmeside.

Men D6905 er dyrere end D7005.
Af PhDream
Hvor mange tråde er det nødvendigt at oprette for at få svar på dine spørgsmål? ;;)

Alene på startsiden af dette undeforum er der 5 tråde oprettet af dig. Er det ikke i overkanten?
Af mbm
PhDream skrev:Hvor mange tråde er det nødvendigt at oprette for at få svar på dine spørgsmål? ;;)

Alene på startsiden af dette undeforum er der 5 tråde oprettet af dig. Er det ikke i overkanten?
hej suresen

er der kvoter på hvor mange tråde man må oprette ?
Af JesperKeller
mbm skrev:Men D6905 er dyrere end D7005.
D7005 er bedre på den måde, at den har Real Black Filter, som hjælper på sortfarve niveauet.
D6905 er lige så tynd som D7005.

Grunden til D6905 er dyrere er fordi det er Elgigantens ekslusiv modeller, og dem retter de normalt ikke ned i pris for at matche andre modeller, men for at folk tager i butikkerne og køber den model, til mange penge.
Brugeravatar
Af edinger
PhDream skrev:Hvor mange tråde er det nødvendigt at oprette for at få svar på dine spørgsmål? ;;)

Billede
Af mbm
JesperKeller skrev:
mbm skrev:Men D6905 er dyrere end D7005.
D7005 er bedre på den måde, at den har Real Black Filter, som hjælper på sortfarve niveauet.
D6905 er lige så tynd som D7005.

Grunden til D6905 er dyrere er fordi det er Elgigantens ekslusiv modeller, og dem retter de normalt ikke ned i pris for at matche andre modeller, men for at folk tager i butikkerne og køber den model, til mange penge.
undskyld hvis jeg roder det lidt sammen, men selve 6900 serien forhandles også hos andre end elgiganten.
Derfor undrede det mig bare at 6900 serien var dyrere end 7000 serien.