Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dilly
Hej
Jeg kan se at i anbefaler at købe en LG L1982U på jeres liste over gamerskærme. Der står også at i har testet skærmen. Når man trykker på linket kommer den ud i et helt andet vindue. Er testen på vej, er linket forkert eller er det bare en fejl at der står i har testet den?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er fordi testen stadig ikke har fået de sidste detaljer sat på. Den kommer snarest.
Af Dilly
Imponerende hurtig respons herinde!

Det lyder til at skærmene (1900- og 1982'eren) er ret ens, at det ikke kan betale sig at invistere de ekstra 400 kr på 1982'eren. Siden LG nu også har opgraderet 1900'eren til 2 ms så er de jo ret ens bortset fra at 1982'eren er 24 bit.

For at gøre det kort: Kan det betale sig for en ung mand på 20 år at give de 400 kr ekstra for at få L1982U i forhold til L1900R?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den er ikke på 24 bit. Det en eller andet fjolset forhandler på edbpriser der har skrevet det forkert ind. Jeg har også kommenteret det i kommentarene til skærmen derinde.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Angående valget mellem de to skærme, så synes jeg begge kan retfærdiggøres. Med L1982U får du bedre ergonomiske funktioner, hvilket betyder noget for mange mennesker. Hvis det er rent billedmæssigt, så synes jeg dog L1900R er den bedste skærm i forhold til prisen af de to.