Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Spørgsmålet er vendt flere gange i forum efterhånden.

Y er til det danske marked og har DVB-T2. Det er ydermere dækket af Panasonic DKs garanti.

E er til det europæiske marked og mangler DVB-T2. Det er dækket af 2 års reklamationsret.
Af holb
Hej!

Jeg har de samme overvejelser omkring pixmania og har to opfølgende spørgsmål til det specifikke TV:
1) Er der ingen teknisk forskel mellem de to TV (PF42G30 vs P42G30Y)? Hvad dækker F'et over?
2) Torben nævner at PF'eren ikke hav DVB-T2. Kan man godt bruge DVB-C tuneren til DK kabel?

Mange tak for hjælpen!

/Holb
Brugeravatar
Af MigSelv
Det fremgår ikke af specs, om det er udstyret med DVB-T2 tuner.
Og F'et i modelnavnet, kunne antyde, at tv'et er produceret til det franske marked.
Af Dr. J
Torben Rasmussen skrev:Spørgsmålet er vendt flere gange i forum efterhånden.

Y er til det danske marked og har DVB-T2. Det er ydermere dækket af Panasonic DKs garanti.

E er til det europæiske marked og mangler DVB-T2. Det er dækket af 2 års reklamationsret.
Kære Torben,
du svarer jo ikke på spørgsmålet, da der ikke bliver nævnt noget om et "E". Jeg stor over for samme valg mellem disse to fladskærme og kunne godt tænke mig at kende forskellen, da der jo er mange penge at spare. Og hvad bruger man DVB-T2 til? (jeg er godt klar over hvade DVB-T er). Håber nogen kan hjælpe.
Af nesager9
Hvis du bruger Boxer,og vil se TV2HD fra 1 April,skal du have et TV med DVB-T2