Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikael H.
X-Factor og EM-Semifinale mellem Serbien og Kroatien på samme tid.
Den må da kunne klares med PIP eller P&P funktionen....Troede jeg.

Kan slå dobbelt billede til i menuen, og der kommer godt nok et sort billede frem, samtidig med at at anden kanal fungerer i baggrunden.

Men hvordan får jeg billede på den lille skærm.

har læst mig frem til at det kan benyttes til tv og anden indgang, (pc, blueray osv.) på samme tid. men det må da kunne lade sig gøre at se to tv kanaler på samme tid.

Nogen der kan hjælpe..??

VH

Mikael
Af pipper
Det virke kun hvis du f.eks har en dvb-c/t tuner.

Så kan du få to billeder på skærmen.

Tv'et har kun en tuner. Derfor skal du have en ekstra boks for at få en tuner mere.
Af nesager9
Mikael H. skrev:X-Factor og EM-Semifinale mellem Serbien og Kroatien på samme tid.
Den må da kunne klares med PIP eller P&P funktionen....Troede jeg.

Kan slå dobbelt billede til i menuen, og der kommer godt nok et sort billede frem, samtidig med at at anden kanal fungerer i baggrunden.

Men hvordan får jeg billede på den lille skærm.

har læst mig frem til at det kan benyttes til tv og anden indgang, (pc, blueray osv.) på samme tid. men det må da kunne lade sig gøre at se to tv kanaler på samme tid.

Nogen der kan hjælpe..??

VH

Mikael
Hej.
Er du ellers tilfreds med din NX723,overvejer at købe,men hvordan er lyden,er den ok.
Og lige en spørgsmål mere,kan den kun stå i foden med 6graders hældning,eller er der mulighed for en mere lodret indstilling.
Mvh.
Af Mikael H.
pipper skrev:Det virke kun hvis du f.eks har en dvb-c/t tuner.

Så kan du få to billeder på skærmen.

Tv'et har kun en tuner. Derfor skal du have en ekstra boks for at få en tuner mere.
Frygtede lidt at dit svar ville blive den ulastelige sandhed...
PIP i min verden er 2 TV billeder, og ikke bare 2 billeder inkluderet anden ekstern indgang. Men det er der jo ikke så meget at gøre ved.

Takker for svaret.

VH

Mikael
Af Mikael H.
[/quote]
Hej.
Er du ellers tilfreds med din NX723,overvejer at købe,men hvordan er lyden,er den ok.
Og lige en spørgsmål mere,kan den kun stå i foden med 6graders hældning,eller er der mulighed for en mere lodret indstilling.
Mvh.[/quote]

jeg er meget tilfreds, endda på trods af ovenstående, som nok ikke vil blive anvendt særlig tit.

Lyden er bestemt godkendt til alm TV kiggeri. Til film vil jeg anbefale noget eksternt lyd.

Skærmen kan ikke kæntreres i beslaget. det er spændt fast i den 6 graders hældning bagud.

VH

Mikael
Af nesager9
Tak for svaret Mikael.
Må vist hellere komme ud at se den live.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er stort set ingen TV på markedet med 2 tunere indbygget. Sådan har det været i adskillige år, hvor kun ganske få producenter har forsøgt sig med mere end en tuner.