Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MRavn
Hey guys.

Jeg skal snart til at flytte ud i min egen lejlighed, hvor jeg så mangler et TV til min stue.
Jeg har prøvet at læse guiden til køb af TV herinde på siden, men er stadig lidt på bar bund. Jeg her slet ikke styr på hvad man skal kigge efter.

Jeg vil gerne have et TV på omkring de 40".
Der skal være HDMI i.

Jeg kommer til at bruge det til at se fodbold, film(ikke fra afspillere) og alt det andet der nu er i fjernsynet. Jeg skal have denne forbindelse eller hvad man nu siger http://www.an-tv.dk/dk/programpakker/ka ... t_pakke_2/.

Da jeg er studerende, og ikke har helt så mange penge som jeg kunne ønske mig til køb af TV, vil jeg højest af med 5000. Men forslag til bedre tv der ikke er langt over, er velkomne.

I må endelig skrive hvis der er noget information i mangler.

Håber i kan hjælpe mig :)
Brugeravatar
Af edinger
Afhængig af hvad du måtte have af begrænsninger i form af eventuelt lysindfald og brug af spilkonsol, finder du ikke noget bedre end Panasonic GT30 til lige knap 6.000 kr. (link)

Det er et røverkøb :)

Læs også testen her
Af MRavn
edinger skrev:Afhængig af hvad du måtte have af begrænsninger i form af eventuelt lysindfald og brug af spilkonsol, finder du ikke noget bedre end Panasonic GT30 til lige knap 6.000 kr. (link)

Læs også testen her
Tak for det hurtige svar edinger.

Efter at have læst testen, virker dette GT30, som et virkelig fornuftigt tv. Dog er prisen på bilka's hjemmeside 6499kr, hvilket lige er i overkantet af hvad jeg forestillede mig.

Kan være jeg vil kigge tilbage på det hvis jeg kommer til lidt flere penge, inden jeg skal ud og handle TV. :)
Af Rene
MRavn skrev:
edinger skrev:Afhængig af hvad du måtte have af begrænsninger i form af eventuelt lysindfald og brug af spilkonsol, finder du ikke noget bedre end Panasonic GT30 til lige knap 6.000 kr. (link)

Læs også testen her
Tak for det hurtige svar edinger.

Efter at have læst testen, virker dette GT30, som et virkelig fornuftigt tv. Dog er prisen på bilka's hjemmeside 6499kr, hvilket lige er i overkantet af hvad jeg forestillede mig.

Kan være jeg vil kigge tilbage på det hvis jeg kommer til lidt flere penge, inden jeg skal ud og handle TV. :)
expert har tilbud på sony ex720 40tommer til 5000kr :)
Af MRavn
Godt spottet Rene!

Har været inde og læse testen som flatpanels har lavet, og det ser faktisk ud til at være et fornuftigt TV.

Nu er problemet bare, hvordan kan jeg sikre mig at få et. Det er heller ikke sikkert at de har det i alle butikker?
Af lennon
MRavn skrev:Godt spottet Rene!

Har været inde og læse testen som flatpanels har lavet, og det ser faktisk ud til at være et fornuftigt TV.

Nu er problemet bare, hvordan kan jeg sikre mig at få et. Det er heller ikke sikkert at de har det i alle butikker?
Prisen er desværre altid en væsentlig faktor . Kikser din Sony jagt bør du skrive dig bag øret,at nævnte Panasonic har 10% større billedareal - samt et synligt bedre billede til film og sport. Hvilket efter min mening snildt er merprisen på de ca 1000-1500kr værd . .
Af Rene

gå ned i butikken og spørg om de har flere. du kan også søge på pricerunner.dk
Af Rene
Rene skrev:

gå ned i butikken og spørg om de har flere. du kan også søge på pricerunner.dk
på proshop.dk har de ex723 til 5039kr. men skynd dig.