Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kga2670
Jeg har lige købt et pioneer plasma 50" model krp-500p, da jeg har købt det på en aktion, og har nu fundet ud af der høre en media receiver til, som jeg af gode grunde ikke har fået med, men hammeren er faldet, og et af mine spørgsmål, er jeg også det uden lige præcis den, da der hverken er antenne og hdmi indgang i mit tv, og kan se det stik der skal bruges i tv ikke er det samme som man bruger i en tv tuner som jeg har købt, hvad gør jeg, er virkelig deprimeret over det her..håber på nogle experter på dette område, på forhånd tak.....Kenneth (kga)
Af BrianH
Det var da også dumt at købe noget du ikke vidste hvad var :)

Søg på google, det findes en del ligende spørgsmål og svar i diverse fora
Af Sjavse
kga2670 skrev:Jeg har lige købt et pioneer plasma 50" model krp-500p, da jeg har købt det på en aktion, og har nu fundet ud af der høre en media receiver til, som jeg af gode grunde ikke har fået med, men hammeren er faldet, og et af mine spørgsmål, er jeg også det uden lige præcis den, da der hverken er antenne og hdmi indgang i mit tv, og kan se det stik der skal bruges i tv ikke er det samme som man bruger i en tv tuner som jeg har købt, hvad gør jeg, er virkelig deprimeret over det her..håber på nogle experter på dette område, på forhånd tak.....Kenneth (kga)
Hvad skulle du gi' for det? Bare ren nysgerrighed.
Af kga2670
Ja det var dumt, men hvor normalt er det lige det intet antenne indgang eller hdmi indgang, i et forholds vis nyt HD TV, ikke engang i div. forretninger har hørt om det, men har prøvet på google, og kan ikke lige komme på noget der giver mig en løsning.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
TVet virker ikke uden medieboksen. Du SKAL have den til alle modeller af KRP foruden M-modellen.
Af BrianH
kga2670 skrev: har prøvet på google, og kan ikke lige komme på noget der giver mig en løsning.
Jeg har ikke læst det igennem, så ved ikke om der er løsninger, men der er mange der spørger om det samme. Her er et eks. der var googles første hit... http://www.avsforum.com/avs-vb/archive/ ... 37738.html
kga2670 skrev:Ja det var dumt, men hvor normalt er det lige det intet antenne indgang eller hdmi indgang, i et forholds vis nyt HD TV
Men du har jo netop ikke købt et TV. Du har købt en plasmaskærm (der kan komme til at virke som tv med en boks)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil nu godt bakke op om trådstarter. Det er f... mystisk at sælge en skærm, der ikke kan bruges til en dyt uden kontrolboksen.