17 jan 2012, 12:37
Hej her inde.
Jeg er i den u/heldige situation at jeg bliver nød til at købe et nyt fjernsyn.
Jeg har luret meget på samsungs Ps51d550/d555. (skulle efter sigen være samme skærm)
Jeg havde sidst jeg købte fjernsyn brugt meget tid på at sætte mig ind i hvad jeg skulle vælge, men den her gang er der så meget på market at jeg simpelhen ikke kan holde styr på modeller og nr.
Troede enligt at LG var afskrevet men kan læse at de ikke er helt dårlige alligevel, (måske).
Jeg har nogen få kriterier.
Plasma.
Min. 46"
Max. 7000kr (plus/minus)
3D
Så mange indstillings muligheder muligt til prisen
"Pænt" design
Så tyndt så muligt til prisen
Ved godt der er mange modeller der ligger under 7k, men vis vi nu siger top modellerne i den pris klasse, hvilke er de så, kan ikke selv hitte ud af det.
På for hand tak for jeres tid.
Hilsen
Martin
Jeg er i den u/heldige situation at jeg bliver nød til at købe et nyt fjernsyn.
Jeg har luret meget på samsungs Ps51d550/d555. (skulle efter sigen være samme skærm)
Jeg havde sidst jeg købte fjernsyn brugt meget tid på at sætte mig ind i hvad jeg skulle vælge, men den her gang er der så meget på market at jeg simpelhen ikke kan holde styr på modeller og nr.
Troede enligt at LG var afskrevet men kan læse at de ikke er helt dårlige alligevel, (måske).
Jeg har nogen få kriterier.
Plasma.
Min. 46"
Max. 7000kr (plus/minus)
3D
Så mange indstillings muligheder muligt til prisen
"Pænt" design
Så tyndt så muligt til prisen
Ved godt der er mange modeller der ligger under 7k, men vis vi nu siger top modellerne i den pris klasse, hvilke er de så, kan ikke selv hitte ud af det.
På for hand tak for jeres tid.
Hilsen
Martin