Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BOfreak
Hej med jer !

Jeg har for nylig købt et Beovison 8-40, fedt TV - man har følgende problem med det:

Funktionen "tilføj kanaler" er væk, kan ikke finde den, heller ikke med den tilsendte manual fra B&O support.

Og så tager TV'et næsten 60 sek. for at starte op, og er meget "sløv" til at skifte kanaler.

Er der nogen derude som oplever dette, og kan det afhjælpes ? O-O
Af mikkelsenvinyl
Hej Steen,

Tillykke med TV'et! Jeg vil gerne hjælpe hvis jeg kan.

Opstart
Det tager tid for tv'et at starte op, men det er mest grundet DVB-HD modulet. Men ja, det tager lidt tid. Tog lige tid på mit eget 8-40. Det tog 39 sekunder fra trykket på DTV-knappen til gardinerne var trukket til side.

Lidt info til mig for bedre at kunne hjælpe:
Tryk 2 gange på MENU knappen > ryk markøren ned på ØVRIGE MULIGHEDER > Rød Pil og GO > MONITOR INFORMATION : Hvilken BUILD kører tv'et på? og hvilken version er DVB-HD ??

Kanaler
Bruger du kun DVB-HD modulet på knappen DTV eller har du også aktiveret analogkanalerne på TV knappen? Spurgt på en anden måde, hvilken knap trykker du på for at tænde tv'et?

Hvis du ikke bruger tv'et i en MasterLink opsætning, med dette tv som master, så ville jeg slå analogtuneren fra, så du kun bruger DVB-HD modulet.
Hvis du skal slå den fra, trykker du 2 gange MENU > ØVRIGE MULIGHEDER > TUNEROPSÆTNING > TV TUNER 'FRA' ...

Tilføj kanaler
Når du skal tilføje kanaler på DVB-HD modulet, så trykker du GUL PIL > OPSÆTNING > KANALER > INDSTILLING > KABEL ELLER INDGANGE alt efter om du har kabeltv eller antenne og sæt søgning igang...

På B&O's hjemmeside er der flere vejledningstyper, som frit kan downloades...
http://www.bang-olufsen.dk/brugervejled ... prodid=312

Håber dette kan hjælpe dig.... Du er velkommen til at skrive yderligere ved spørgsmål til [email protected]

VH Claus
Af Hallas
Ved i værtfald at der med nogle af softwareversioner har været en del problemmer med at de var langsome i kanalskift og startop.

det kan dog opdateres væk. så kontakt evt din dealer, og få det opdateret :-)