12 jan 2012, 11:48
bare i film profilen syntes jeg billedet er er mindst lige så naturligt som philips 5605h indstillet efter flatpanels testen(100hz var dog aktiveret på den philips jeg så, så den ville nok blive mere naturlig hvis man slog det fra)
jones31 skrev:Vil klart vælge 6626t frem for samsung ue46d5005, da billedet er alt for kunstigt på samsung skærmen og nej den kan ikke håntere sport og film ved hurtige bevælgelser, altså samsung. Philipsen laver mere naturlige billeder og har bedre lyd i end samsung hvis der ikke bruges eksisterende anlæg.samsung har rimelig gode kalibreringsmuligheder, så det er muligt at få naturligt billede.
Du for samtidig dvbt2 i philips til bl.a tv2hd fra 1.april på alm antenne, hvis man har det og så har du smart tv i open browser, hvor du kan bruge din smartphone eller trådløst tastutur og mus på.
Nogle fede features den har fremfor samsungen.
bare i film profilen syntes jeg billedet er er mindst lige så naturligt som philips 5605h indstillet efter flatpanels testen(100hz var dog aktiveret på den philips jeg så, så den ville nok blive mere naturlig hvis man slog det fra)