Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er på udkig efter et tv... Eller noget jeg kan se film på og regner med at købe dette..
der er et temmelig godt tilbud på pixmania.
På pixmania kalder de tv´et TX-PF50G30
Og mange andre steder heder det TX-PF50G30Y
Er der nogen der kan fortælle mig hvad Y´et står for
Af allo
nordisk udgave...
Af andreasvo
Kan du så også fortælle hvad forskellen er på GT modeller og G modeller. g model ligger til omkring 7K for 50" mens Gt ligger til over 10 k
Af Lorenzen
Jeg har lige været samme overvejelse igennem. Hvis du bor tæt på en af Hifiklubbens butikker synes jeg du bør checke prisen her. Så kan du spare forsendelsesomkostningerne. Jeg ved godt at det stadig er dyrere, men du får den danske udgave, Panasonics service og 2,5 års fuld garanti fra Hifiklubben. (og nej jeg arbejder ikke i Hifiklubben :) )
Af andreasvo
mange tak for svar.. var forbi hifi og de har en god pris på fjernsynet,, kan dog ikke lide rammen rundt om fjernsynet... tror det ænder med 46" philips 6000 serie. og en appel tv boks
Brugeravatar
Af edinger
andreasvo skrev:mange tak for svar.. var forbi hifi og de har en god pris på fjernsynet,, kan dog ikke lide rammen rundt om fjernsynet... tror det ænder med 46" philips 6000 serie. og en appel tv boks
Jamen, den kan du jo så nyde i fulde drag... når den hænger der på væggen... og er slukket O_O
Af J.H.
edinger skrev:
andreasvo skrev:mange tak for svar.. var forbi hifi og de har en god pris på fjernsynet,, kan dog ikke lide rammen rundt om fjernsynet... tror det ænder med 46" philips 6000 serie. og en appel tv boks
Jamen, den kan du jo så nyde i fulde drag... når den hænger der på væggen... og er slukket O_O
:D
Af andreasvo
Jeg nyder den :)
mangler dog og få den op på vægen..

tak for svar
tråden er hermed lukket