Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af frits063
jeg mangler også en box, der kan stream dr og tv2 sputnik, ved ikke om min xbox kan det, elller om måske en boxee kan

gerne direkte til tv, ikke noget med noget pc-fis

HJÆLP og jeg vil måske sende dig en virtual chokolade kiks O_O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Den eneste boks der officielt kan streame Viaplay er LG ST600, men den er noget sløv og frustrerende at bruge.

Der findes dog en del løsninger, som brugere selv har udviklet for at streame diverse services. En af de mest populære mediacenter-platforme er XBMC, der kan installeres på en række enheder.
Af Toranaga
Jeg tror du bliver nødt til at skulle bruge en HTCP og en browser for at kunne det. I hvert fald hvis du mener DR Nu. Men med en iphone 4s/iPad 2 og Apple TV 2 kan du se sputnik og DR's video podcasts. Ved ikke om Viasat har en app...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der findes en Viaplay App til iPad, men jeg mener ikke, at der er bygget AirPlay ind i den. Det fungerer formentlig med AirPlay Mirroring, men ikke nødvendigvis i fuld skærm.
Af JesperKeller
Rasmus Larsen skrev:Der findes en Viaplay App til iPad, men jeg mener ikke, at der er bygget AirPlay ind i den. Det fungerer formentlig med AirPlay Mirroring, men ikke nødvendigvis i fuld skærm.
Jeg har testet ViaPlay app på Apple TV, via både iPhone 4 og iPad 2.
Skal dog siges at opløsningen er forfærdelig på iPhone 4, kontra iPad 2 :)